In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moest..moest...ik hád meestal ook gelijk..
Wat heb ik gedaan?quote:
Sinterklaas heeft ook veel invloed hoor....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Het is niet voor niks dat ik mocht invallen als ze ziek waren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Dat Verlinde een pedofiel is...Dûh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
over albert en howard. lees je inquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
Kijkquote:
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.quote:
Sinds wanneer is Zhenar homo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feitquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Christine het volgende:
Sinds wanneer is Zhenar homo?
nah, ik doe niet aan teruglezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Nee joh, gekkie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
hoi schatje
zit je nu nog op school joh?
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
Al zei mijn msn-naam van wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Wat ben je toch een dekselse donderstraal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |