In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moest..moest...ik hád meestal ook gelijk..
Wat heb ik gedaan?quote:
Sinterklaas heeft ook veel invloed hoor....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Het is niet voor niks dat ik mocht invallen als ze ziek waren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Dat Verlinde een pedofiel is...Dûh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
over albert en howard. lees je inquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
Kijkquote:
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.quote:
Sinds wanneer is Zhenar homo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feitquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Christine het volgende:
Sinds wanneer is Zhenar homo?
nah, ik doe niet aan teruglezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Nee joh, gekkie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
hoi schatje
zit je nu nog op school joh?
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
Al zei mijn msn-naam van wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Wat ben je toch een dekselse donderstraal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ook
Dat was speciaal voorquote:
Of had ik zoiets al gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vind je grappen normaliter beter Zhenar
Dude.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, jij vindt het alleen leuk omdat je een andijvie-fetish hebtquote:
Over sneu gesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het alleen leuk omdat je een andijvie-fetish hebt.
Andijvie... Zo’n typisch woord dat zooooo 1950 is dat het wel grappig moet zijn, toch? Ach....lekker excentriek in een wereld gevuld met Dominos en Burger KIng.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind jouw adoratie jegens mij normaliter ook beter, MAAR JE HOORT MIJ OOK NIET ZANIKEN OF WEL SOMS?!?!?!!?!??quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
andijviequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Andijvie... Zo’n typisch woord dat zooooo 1950 is dat het wel grappig moet zijn, toch? Ach....lekker excentriek in een wereld gevuld met Dominos en Burger KIng.
Ik durfde het niet te doenquote:
Hee, ik vind je nog steeds tof hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind jouw adoratie jegens mij normaliter ook beter, MAAR JE HOORT MIJ OOK NIET ZANIKEN OF WEL SOMS?!?!?!!?!??![]()
!
Hoe vaker ik hem bekijk, hoe leuker ik hem vind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
stramienquote:
Kijk, zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ik vind je nog steeds tof hoor. En ik ben ook nog steeds benieuwd of je werkelijk een lul van 26cm hebt.
.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem bekijk, hoe leuker ik hem vind.![]()
![]()
pb. Wat een entreequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
knappe vrouwen 35+ -deel2-
Die is dan ook grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.quote:
Zeg maar een "beter" soort humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Haar tijd dringt wel, hè...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonniequote:
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar een "beter" soort humor..
En Sven en BVO houden op hun beurt weer van Jensen-humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeks)
Herman was ook leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonnie.
Houd op!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!![]()
![]()
!
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven wetenquote:
Komt een vrouw bij de dokter...quote:
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
Da's dan weer niet grappig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijt
Die vrouw!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?
Wie is Herman eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"
Van Kelly was die vanmorgen, Bonnie kon hem zich niet herinneren omdat ze in een roes klaarkomt en van Herman was het gisteren, puur op fantasie in z'n hoofd.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Ik was eigenlijk niet echt aan het lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw!!!!!*proest*
Die werd geslagen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De meningen zijn verdeeld!quote:
Dát doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld!![]()
Ik neem gewoon alleen de positieve reacties in mij op. Dan ben ik dus all-round grappig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |