Die is dan ook grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.quote:
Zeg maar een "beter" soort humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Haar tijd dringt wel, hè...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonniequote:
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar een "beter" soort humor..
En Sven en BVO houden op hun beurt weer van Jensen-humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeks)
Herman was ook leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonnie.
Houd op!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!![]()
![]()
!
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven wetenquote:
Komt een vrouw bij de dokter...quote:
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
Da's dan weer niet grappig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijt
Die vrouw!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?
Wie is Herman eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"
Van Kelly was die vanmorgen, Bonnie kon hem zich niet herinneren omdat ze in een roes klaarkomt en van Herman was het gisteren, puur op fantasie in z'n hoofd.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Ik was eigenlijk niet echt aan het lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw!!!!!*proest*
Die werd geslagen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |