Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Ja.quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moest dat nou vier uur duren?
Weet ik veel.. heb wat gezegd... Wat kun je anders doen in Amsterdam...quote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]A.s. zondag!
Ik ben niet het hele weekend in A'dam, maar kan wel tijd vrijmaken.
Maarrehhh... shoppen?![]()
En het is nog een herhalingsTT ookquote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Whahahahahaha
Ik was er 1 aan het maken met precies dezelfde TT! Alleen de OP-pagina deed het niet bij mij en ik was sloom en er zijn er nu 3
Vandaar dat hij in mijn hoofd opkwam denk ikquote:
Whassup whassuuuup?!quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Yooo.
Ja hé, wij zijn Orginial niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Jij kijkt GTST niet.. das heel andersquote:
Ach, driekwart van de notes is nutteloos.quote:
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben weg.!
Morgen naar een synagoge..
.
[Karin Walker]quote:
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.quote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukwant die ken ik toch het meest van Fok! Maar goed, of ze in het echt ook leuk zijn weet je nooit natuurlijk.
Nee, dat was het niet!quote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?
Zo ja:
Tof! Wat ga je daar doen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |