Lijkt mij ook leukquote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer écht te meeten.![]()
Maar het kost zoveel moeite om van de grond te krijgen.![]()
En niemand zal wel weer naar de Apenheul willen, maar ik wel!![]()
Ey.. ik heb je een vraag gesteldquote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om een keer écht te meeten.![]()
Maar het kost zoveel moeite om van de grond te krijgen.![]()
En niemand zal wel weer naar de Apenheul willen, maar ik wel!![]()
Volgens mij nog steeds niet!quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... is die trailer nou uit?
JA ALLES ÉÉN VOOR ÉÉN ZEIKSLET!!!! GREPPELDEL@!!11!1!!! CACAOTEEF!!!~~11@@!!!quote:
IK BEN VEEL BELANGRIJKER DUS HAD JE DAT ALS EERSTE MOETEN BEANTWOORDEN TOEN JE WEER ONLINE KWAMquote:Op maandag 5 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA ALLES ÉÉN VOOR ÉÉN ZEIKSLET!!!! GREPPELDEL@!!11!1!!! CACAOTEEF!!!~~11@@!!!((((((((~~!!!!
!!
Nee joh gekkie, jij en MB zijn éven belangrijk!quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK BEN VEEL BELANGRIJKER DUS HAD JE DAT ALS EERSTE MOETEN BEANTWOORDEN TOEN JE WEER ONLINE KWAM#!$:@%:#:
![]()
![]()
::$%
![]()
En ik ga alleen naar een meet als jij en Zhenar komenquote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
En de mensen die hard werken voor hun boterham?!?!?!!? WAT MOETEN DIE DAN?!quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
MB is inderdaad heel belangrijk. Dus vooruitquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, jij en MB zijn éven belangrijk!![]()
2 daarvan heb ik al gezienquote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar een meet als niksan, Tania en MB daar zijn..
Maar dat zal nooit gebeuren. [afbeelding]
En ik alleen als jij en MB komen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik ga alleen naar een meet als jij en Zhenar komen
Dat dusquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
Voordat hij begint te zaniken.
Bupa is te jong. Die mag van zijn pappie en mammie niet met vreemde mensen omgaanquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik alleen als jij en MB komen.Dizer en MB
![]()
EnSven
![]()
Iets zegt mij datBupa
nooit naar een meet zou komen, dus die noem ik niet.
Uhuhquote:
Regel niksan, Tania en MB and I'm your man.quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Zhenar het volgende:
Iets zegt mij datBupa
nooit naar een meet zou komen, dus die noem ik niet.
Je moet toegeven dat je Dizer echt wel eens wilt zien!quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik geen een.. Nou ja, zijn er toch maar héél weinig die ik wel zou willen zien
.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat je Dizer echt wel eens wilt zien!
Vind ik in ieder geval toch wel de meest fascinerende persoon van SC.Jammer dat daar geen award voor is
![]()
Ach, binnen 2 1/2 uur is ze in Utrecht.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
UhuhNiksan woont in Verweggistan, kleine kans dat je die gaat zien. Verder is Cc in het echt tof
![]()
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterigquote:
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek.quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Is dit nu een echte officiële... wij willen meeten... gesprek?
Tja, ik ken zelf helemaal geen dramaqueens, vandaar.quote:
Niet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Ja, dat welquote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.
Niet per definitie...quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Als er 2 mensen komen is het al een meetquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Wie zijn leuk dan??????quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Vorige keer was er toch ook een?quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Nope, mn pappie is jarig danquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
Behalve mij natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik geen een.. Nou ja, zijn er toch maar héél weinig die ik wel zou willen zien
.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
1 |
Dat doe ik nu echt niet meer! Ik had toen een tentamen of zo...quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, mn pappie is jarig dan
Trouwens: ik kan me herinneren dat jij bij de SC-meet op het laatste moment afzegde![]()
Wel een domper dan als er een SC-meet is en jij komt opeens niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Er zijn uitzonderingenquote:
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukquote:Duiveltja
Wie zijn leuk dan??????
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |