quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat je Dizer echt wel eens wilt zien!
Vind ik in ieder geval toch wel de meest fascinerende persoon van SC.Jammer dat daar geen award voor is
![]()
Ach, binnen 2 1/2 uur is ze in Utrecht.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
UhuhNiksan woont in Verweggistan, kleine kans dat je die gaat zien. Verder is Cc in het echt tof
![]()
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk qua meets, als er maar iemand komt
En het niet in 1 of andere uithoek is natuurlijk![]()
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterigquote:
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek.quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Is dit nu een echte officiële... wij willen meeten... gesprek?
Tja, ik ken zelf helemaal geen dramaqueens, vandaar.quote:
Niet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Ja, dat welquote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het moeten natuurlijk wel leuke mensen zijn.
Niet per definitie...quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook: 'Hmmm, dat klinkt sletterig' maar een meet is natuurlijk geen gangbang
![]()
Als er 2 mensen komen is het al een meetquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Wie zijn leuk dan??????quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Vorige keer was er toch ook een?quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, een officieel wij-willen-meeten-maar-het-komt-er-toch-nooit-van-gesprek..
Nope, mn pappie is jarig danquote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
Behalve mij natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik geen een.. Nou ja, zijn er toch maar héél weinig die ik wel zou willen zien
.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
11 december
Amsterdam
Shoppen + Uiteten met zijn allen... Wie gaat mee?
1 |
Dat doe ik nu echt niet meer! Ik had toen een tentamen of zo...quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope, mn pappie is jarig dan
Trouwens: ik kan me herinneren dat jij bij de SC-meet op het laatste moment afzegde![]()
Wel een domper dan als er een SC-meet is en jij komt opeens niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Als er totaal geen leuke mensen zeggen dat ze komen, kom ik ook niet natuurlijk
Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Er zijn uitzonderingenquote:
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukquote:Duiveltja
Wie zijn leuk dan??????
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |