Moest dat nou vier uur durenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Sven.Jij kan ook nooit met je tengels van de note-knop afblijven, hè. [afbeelding]
Typische newbie-mod..
Ja.quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moest dat nou vier uur duren?
Weet ik veel.. heb wat gezegd... Wat kun je anders doen in Amsterdam...quote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]A.s. zondag!
Ik ben niet het hele weekend in A'dam, maar kan wel tijd vrijmaken.
Maarrehhh... shoppen?![]()
En het is nog een herhalingsTT ookquote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Whahahahahaha
Ik was er 1 aan het maken met precies dezelfde TT! Alleen de OP-pagina deed het niet bij mij en ik was sloom en er zijn er nu 3
Vandaar dat hij in mijn hoofd opkwam denk ikquote:
Whassup whassuuuup?!quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Yooo.
Ja hé, wij zijn Orginial niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Moet ik nou 1 dag wachten op 13 posts voor GTST topic
Jij kijkt GTST niet.. das heel andersquote:
Ach, driekwart van de notes is nutteloos.quote:
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben weg.!
Morgen naar een synagoge..
.
[Karin Walker]quote:
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.quote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als er ShowChatters komen lijkt het me al snel leukwant die ken ik toch het meest van Fok! Maar goed, of ze in het echt ook leuk zijn weet je nooit natuurlijk.
Nee, dat was het niet!quote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was dit een "ik doe of ik wegga maar zeg nog iets zodat jullie een reden hebben nieuwsgierig te worden en mij vragen te stellen waardoor ik toch nog wat langer blijf"-post?
Zo ja:
Tof! Wat ga je daar doen?!
Vergeef mequote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.![]()
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!quote:
Duh ben ik nog leukquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!quote:
Das Rotterdams voor...quote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!![]()
Écht niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, driekwart van de notes is nutteloos..
quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!![]()
![]()
Zoiets dacht ik al van jouquote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Ow ja, hier wilde ik nog op antwoorden:
[..]
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Dude.quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
En Barbapappa voorlezen?quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry
Volgende keer als je niet kan slapen, laat het me weten, dan kom ik je even instoppen
![]()
Ok just checkingquote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Ja joh, verwijder 'm maar gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude.. Ze had allang antwoord gegeven
.
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.quote:
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!![]()
Zo min mogelijk gebaggerquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja joh, verwijder 'm maar gewoon
Ja, maar anders was het toch alleen "hoi, ik ben Niels en ik moet er weer vandoor" geweest.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegd
Keitof!quote:
Skaai is liefquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok just checkingOwja Skaai heb ik toen heel vluchtig met PeRi ende Freshfunk gezien.
Ask HWquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.![]()
* Zhenar overweegt er een topic voor te openen in HW's forum.quote:
Ik ben erbij.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ok genoeg gelul.. gaan we nou meeten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |