quote:
Oh jaquote:
Weet ik veel hoe die dingen hetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
rendiertjes?
Alles omtrent niksan is interessant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, niet in de posts waarin jij je afvroeg of ze zoveel interessanter waren dan jouw conversatie met niksan.
Wanneer ga je mijn kerst-avatar gebruiken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Die icoon van Sven.
Vanavond Matje en Femke in NOVA Politiek.
Rudolf is toch een rendierquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die dingen heten.
Ze zijn gewoon leuk
.
RudolPH :R :tr :Rquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rudolf is toch een rendier???
Dat is subjectief, en ook niet het punt van discussie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles omtrent niksan is interessant.
Niet volgens die smilie :R :tr :Rquote:
De 25e en 26e. Kerst gaat toch nergens overquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn kerst-avatar gebruiken?
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is subjectief, en ook niet het punt van discussie.![]()
.
Dude, had nou ff gewacht tot Bupatih had gereageerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?![]()
We gaan wel verder in het oude topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, gaat deze discussie nog steeds door?![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
De 25e en 26e. Kerst gaat toch nergens over.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, had nou ff gewacht tot Bupatih had gereageerd. Want nu gaat ie mijn bericht weer negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |