"Bij" bedoel je... hij heeft snel z'n fout geedit, maar ik had 'm wel doorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef Tania18 het volgende:
Vreemd. Bupa schrijft voor en in de quote staat voor
Ik vond ze bijna allemaal lelijkquote:
Niet dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond ze bijna allemaal lelijk
En ik weet ook al wie er wint, maar volgens mij weet iedereen dat al![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten hele lelijke bij jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
IK NIET!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je wie er wint?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je wie er wint?Niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je wie er wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Alleen het begin. Ik moest vroeg op, dus ik kon het niet afkijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Hey, M&LB: hebben jullie nog The Beauty & The Nerd gezien gisteren?Was erg grappig.
![]()
Nein.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Hey, M&LB: hebben jullie nog The Beauty & The Nerd gezien gisteren?Was erg grappig.
![]()
Dat wilde ik ook zien, net te laat thuisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |