quote:
![]()
"werk"?
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Knibbel het volgende:[..]
Optreden enkel en alleen tegen dingen die niet kunnen, echt zomaar mensen die beginnen te schelden, dingen zeggen die niet kunnen etc. etc. bedoel ik. Heel toevallig had ik het er gisteren met een mod over die me zelfs wel een beetje gelijk gaf. Ik slowchatte (vandaar mijn eerste opmerking hier!) in een ander topic en dat mocht niet. Maar hij zei het zo en kort door de bocht dat ie ipv mij ff uit leggen wat ie bedoelde een discussie met mij uitlokte over de manier waarop. Hebben we het vandaag ook al over gehad. Op straat zeg je ook niet zomaar hey vuile kneus, optieven. Hier dus ook niet. Maar das mijn mening he....
Dat is juist het mooie van internet, je kunt er net wat losser gaan dan IRL.
Op werk ben ik niet zo losbandig als in de kroeg.
In de kroeg ben ik niet zo losbandig als op Fok!
[verkapte meet-adoratie-post]
Neem bijvoorbeeld de
![]()
meet
![]()
, daar hebben ik, Dizer en MB echt niet continu elkaar bestookt met teksten als "vieze slet!", "ik veracht je!
![]()
" en "eet mijn smegma, greppelhoer!". Hoogstens een paar keer maar. En natuurlijk was er sprake van de nodige bitchslapsessies, maar come on... we're only people.
[/verkapte meet-adoratie-post]
Wat ik wil zeggen is, dat je hier juist best wat bruter
mag zijn! Wat maakt het uit, it's only internet, for God's sake! Ik trek me niets aan van wat men zegt (behalve dan van Dize en MissB, want dat zijn nu echte mensen) en verwacht dat anderen dat ook niet doen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(