quote:
Dat is het ook greppeldelquote:
quote:
Doe ff het hoofdstuk 'Zinnen begin je met een Hoofdletter' en 'Ik ben niet koppig maar geef toe'.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
Genoeg gedold en de verdrietige jongen uitgehangen.!
Ik ga weer aan het werk.![]()
Dat is juist het mooie van internet, je kunt er net wat losser gaan dan IRL.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Optreden enkel en alleen tegen dingen die niet kunnen, echt zomaar mensen die beginnen te schelden, dingen zeggen die niet kunnen etc. etc. bedoel ik. Heel toevallig had ik het er gisteren met een mod over die me zelfs wel een beetje gelijk gaf. Ik slowchatte (vandaar mijn eerste opmerking hier!) in een ander topic en dat mocht niet. Maar hij zei het zo en kort door de bocht dat ie ipv mij ff uit leggen wat ie bedoelde een discussie met mij uitlokte over de manier waarop. Hebben we het vandaag ook al over gehad. Op straat zeg je ook niet zomaar hey vuile kneus, optieven. Hier dus ook niet. Maar das mijn mening he....![]()
Ik ben die sexy motherfucker in dat retestrakke (ja, dat mag je letterlijk nemen), gestreepte pakje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Paltos het volgende:
Hé, staat Bupatih op bovenstaande image in de OP?!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Paltos het volgende:
Hé, staat Bupatih op bovenstaande image in de OP?!
Que?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Doe ff het hoofdstuk 'Zinnen begin je met een Hoofdletter' en 'Ik ben niet koppig maar geef toe'.
![]()
Je bedoelt zo'n kerel met een strandbal? Zo zie ik er drie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben die sexy motherfucker in dat retestrakke (ja, dat mag je letterlijk nemen), gestreepte pakje.
En je mag zelf uitzoeken wie van de drie ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben die sexy motherfucker in dat retestrakke (ja, dat mag je letterlijk nemen), gestreepte pakje.
Waarom zegt niemand dat die een kutpost isquote:
Kies diegene uit, waarbij jij denkt: "Ah! Dat is nou een Bupatih"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n kerel met een strandbal? Zo zie ik er drie.![]()
We waarderen je zoals je bent, op de manier die Knobbel ons geleerd heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand dat die een kutpost is?
PI's passen gewoon niet bij jou. Face it.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kies diegene uit, waarbij jij denkt: "Ah! Dat is nou een Bupatih"
Ik ben het dan ook eens met bovenstaande. En dat is een van de vele redenen waarom ik lief ben tegen newbie's.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef Knibbel het volgende:
@ Zh je voelt me nog niet goed aan....() Wat jij beschrijft is absoluut acceptabel, bekenden onder elkaar etc. Het gaat juist om newbees, minder vake posters, minder bedeelden (
) etc. Die kunnen het helemaal verkeerd opvatten, geloof me.
Nee, hoor. Een Bupatih herken je uit duizenden.quote:
Klopt. Klopt. Klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef Paltos het volgende:
De linkse strandballer is Mark, de middelste Dizer, en dan moet jij de rechtse wel zijn! En wie is degene met het lijf van Jantje Smit?.
Gokje.
Welke bedoel je met 'het lijf van Jantje Smit'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef Paltos het volgende:
De linkse strandballer is Mark, de middelste Dizer, en dan moet jij de rechtse wel zijn! En wie is degene met het lijf van Jantje Smit?.
Gokje.
Dat aanvoelen bewaren we dan maar voor een darkroomsessiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef Knibbel het volgende:
@ Zh je voelt me nog niet goed aan....() Wat jij beschrijft is absoluut acceptabel, bekenden onder elkaar etc. Het gaat juist om newbees, minder vake posters, minder bedeelden (
) etc. Die kunnen het helemaal verkeerd opvatten, geloof me.
Ik vind het ook leuk om jou een slet te noemen, B is het zelfs (let op PI) maar tegen een nieuw iemand is het gewoon niet netjes. sorry nu ff voor wat ik ga zeggen maar ik heb gewoon ff gelijk sorry
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook eens met bovenstaande. En dat is een van de vele redenen waarom ik lief ben tegen newbie's.
Maar ja, niet iedereen begrijpt dat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke bedoel je met 'het lijf van Jantje Smit'.
We hebben hier in ShowChat wel iemand met het hoofd van Jantje Smit.![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij je daar goed bij voelt, of als je daar een stijve plasser van krijgt, moet je het vooral niet laten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:40 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Jip, ik mag jou vanaf nu zelfs sletje noemen, toch? Maar nee, denk echt dat in deze kleine nuance een hele grote irritatie oplossing ligt voor miljoenen mensen... Echt iets voor een wereldverbeteraar
![]()
Je bedoelt de miljoenen uit de wereldbevolking die op Fok! komen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:40 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Jip, ik mag jou vanaf nu zelfs sletje noemen, toch? Maar nee, denk echt dat in deze kleine nuance een hele grote irritatie oplossing ligt voor miljoenen mensen... Echt iets voor een wereldverbeteraar
![]()
Kijk, nu krijg ik bij jou weer dat welbekende "braafste jongetje van de klas"-gevoel. En dat is niet positief bedoeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook eens met bovenstaande. En dat is een van de vele redenen waarom ik lief ben tegen newbie's.
Maar ja, niet iedereen begrijpt dat.
Zonder Jomanda te willen zijn zeg ik nu dat je vals speelt. Het gaat er niet om om je gedrag en manier van omgang aan te passen, maar richt het ff niet tegen hun... Je verschuilt je nu achter het feit dat iemand tegen een stootje moet kunnen. Nou, sommigen kunnen dat dus niet. En die gun ik ook plezier op Fok of waardan ook. Kijk als ze het na weken nog niet door hebben oke, maar wat is er mis met het helpen van een medemens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat aanvoelen bewaren we dan maar voor een darkroomsessie![]()
![]()
Maar wat betreft "beleefd doen tegen newbies", daar ben ik het niet mee eens. Zoveel moeite is het niet voor een newbie om eerst even in te lezen, of te lurken. Ik bedoel: jij bent vandaag voor het eerst en hebt inmiddels toch ook al door hoe wij in elkaar zitten? Zo moeilijk is het toch niet? Even goede vrienden? Als iemand (een newbie of oldbie of wat dan ook) het niet bevalt op Fok!, dan moet die persoon maar naar het My Little Pony forum gaan om over regenbogen en zulks te keuvelen. Ik heb hier de grootste lol en heb geen zin om iedere keer als er weer een newbie langskomt opeens heel beleefd en normaal te gaan doen. Men heeft het, net alsjij
, toch wel snel door dat het allemaal maar een gebbetje (copyright@Bupatih) is. En anders zitten ze wellicht in het verkeerde topic/forum.
![]()
Dat is tof zeg als je voortaan zo zou typen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Even een nieuwe schrijfstijl testen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI's passen gewoon niet bij jou. Face it.
Leuk man! Zeker veel werk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
Even een nieuwe schrijfstijl testen.
Eé tip (en die geldt ook voor alle Dada's op deze wereld):quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, nu krijg ik bij jou weer dat welbekende "braafste jongetje van de klas"-gevoel. En dat is niet positief bedoeld.![]()
Ik noem het "Breezer WiTh StYLe".quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is tof zeg als je voortaan zo zou typen!
En hier ben ik dus wél echt mee eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Knibbel het volgende:
Nou, sommigen kunnen dat dus niet. En die gun ik ook plezier op Fok of waar dan ook.
Kijk als ze het na weken nog niet door hebben oke, maar wat is er mis met het helpen van een medemens.
We wilden even geloven dat er nog goede mensen op deze wereld waren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eé tip (en die geldt ook voor alle Dada's op deze wereld):
Neem niet alles serieus wat ik zeg. (Ook al gebruikte ik net een paar keer de brave jongetjes-[afbeelding] als PI).
Juist door die PI probeerde ik duidelijk te maken dat het niet echt serieus is, allemaal.! En vooral wat ik op pagina 6 van het vorige topic zei... Mijn god
, ik lulde uit mijn nek als een malle en jullie gingen daar allemaal prachtig op in.
!
Tja, ik vrees dat ik gewoon niet zo'n wereldverbeteraar ben als jij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zonder Jomanda te willen zijn zeg ik nu dat je vals speelt. Het gaat er niet om om je gedrag en manier van omgang aan te passen, maar richt het ff niet tegen hun... Je verschuilt je nu achter het feit dat iemand tegen een stootje moet kunnen. Nou, sommigen kunnen dat dus niet. En die gun ik ook plezier op Fok of waardan ook. Kijk als ze het na weken nog niet door hebben oke, maar wat is er mis met het helpen van een medemens.
Sommige dingen kunnen niet door de beugel!![]()
Ik zou graag een rectificatie op dat 'allemaal' zien, dankkkkkkk! Ik las de ondertoon maar snapte de gechargeerde boventoon!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eé tip (en die geldt ook voor alle Dada's op deze wereld):
Neem niet alles serieus wat ik zeg. (Ook al gebruikte ik net een paar keer de brave jongetjes-[afbeelding] als PI).
Juist door die PI probeerde ik duidelijk te maken dat het niet echt serieus is, allemaal.! En vooral wat ik op pagina 6 van het vorige topic zei... Mijn god
, ik lulde uit mijn nek als een malle en jullie gingen daar allemaal prachtig op in.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |