Optreden enkel en alleen tegen dingen die niet kunnen, echt zomaar mensen die beginnen te schelden, dingen zeggen die niet kunnen etc. etc. bedoel ik. Heel toevallig had ik het er gisteren met een mod over die me zelfs wel een beetje gelijk gaf. Ik slowchatte (vandaar mijn eerste opmerking hier!) in een ander topic en dat mocht niet. Maar hij zei het zo en kort door de bocht dat ie ipv mij ff uit leggen wat ie bedoelde een discussie met mij uitlokte over de manier waarop. Hebben we het vandaag ook al over gehad. Op straat zeg je ook niet zomaar hey vuile kneus, optieven. Hier dus ook niet. Maar das mijn mening he....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met harder optreden, waarde K.
Natuurlijk moet humor kunnen. En een forum is opzich ook een plek waar iemand zijn ongenoegen jegens iemand anders kan en mag uiten. Maar waarom nou mij?Wat heb ik misdaan dat sommigen hun posts richting mij moeten opfleuren met kots-smileys en [afbeelding]-PI's?
Is het mijn populariteit? Is het mijn altijd positieve instelling? Kunnen sommige medemensen daar niet goed tegen?
Ik vraag het me af.
Dat is ook weer zo. Maar ik ben soms toch ook cynisch of sarcastisch? Natuurlijk ben ik een lieve jongen, maar ik houd soms ook wel van een (goed bedoelde!) grap op zijn tijd. En ik schroom soms niet om die een ironische, sarcastische, dan wel cynische ondertoon mee te geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn ervaring is toch, dat een beetje cynisme en sarcasme op zijn tijd geheel geen kwaad kan. Het nodige beetje zout bij de aardappelen, zogezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |