Knibje van me, je weet dat ik van je houd, maar elke keer dat je jezelf quote zonder dat er iets extreem tofs bij staat, neemt mij liefde toch echt een ietsiepietsie klein beetje af.quote:
Verkapte "ik wil Dizer neuken"-post.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Nano het volgende:
Sorry voor het gebagger de laatste maanden. Ik ben deze week lekker jarig geweest. Mooie cadeautjes gekregen van me ouders, helemaal top.![]()
Ik heb nu een web-log maar ik wil graag een echte website beginnen. Ik vroeg me af of jullie (Dizer?) nog tips hadden voor een goede hosting.
Hoi Nano.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Nano het volgende:
Sorry voor het gebagger de laatste maanden. Ik ben deze week lekker jarig geweest. Mooie cadeautjes gekregen van me ouders, helemaal top.![]()
Ik heb nu een web-log maar ik wil graag een echte website beginnen. Ik vroeg me af of jullie (Dizer?) nog tips hadden voor een goede hosting.
OK, dan moet je mijn eerste berichtje op deze pagina maar negeren, als het niet opzettelijk was.quote:
Nu doe je het weer, gekkie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:00 schreef Knibbel het volgende:
Ja er ging echt wat mis, had ik al verteld, solly![]()
![]()
Welk gebagger?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Nano het volgende:
Age doesn't matter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Al moet ik er wel bij vermelden dat dat ex-klasgenootje mooier is dan Emma Watson.
En ouder.
Hahahaha je bent zo lekker voorspelbaar schat echt... Zalig gewoon. En hebt dus oprecht goede intenties. Altijd handig om te weten. Zo die info heb ik lekker gehamsterd (AH)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
Knibbel, je signature:
geleeft -> geleefd
Graag gedaan. Super de Boer.
![]()
SuPer de Boerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef Knibbel het volgende:
Ga er meteen overheen. Eerlijk over steken, jij P met een hoofdletter in het kader van consequent zijn...
Een nieuwe wat?quote:
Ik ben oprecht als een aanrecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:04 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hahahaha je bent zo lekker voorspelbaar schat echt... Zalig gewoon. En hebt dus oprecht goede intenties. Altijd handig om te weten. Zo die info heb ik lekker gehamsterd (AH)
Scherp.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef Knibbel het volgende:
Ga er meteen overheen. Eerlijk over steken, jij P met een hoofdletter in het kader van consequent zijn...
Da's waar, je bent een brave borst, Buup.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben oprecht als een aanrecht.
Ofzo.
En ik heb immer goede intenties.
Ga je dat maar eens afvragen...quote:
quote:
Piemel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je dat maar eens afvragen...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]Opzij, gast.
Dit niveau kun jij niet meer bijbenen. Gelukkig snap ik Knibbel wel.
Tut tutquote:
Dat laatste is dus niet waar, belhamel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar, je bent een brave borst, Buup.(en ook wel een beetje
)
We hadden op ons hoogtepunt moeten overstappen Zhenar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]Al tijden vrees ik de dag dat er iemand in ShowChat zou komen die het niveau voorbij mijn kunnen zou tillen. Die dag is nu gekomen.
![]()
Huiliequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet waar, belhamel.
En vertel me nou maar eens waarom je zo over mij denkt!
Ik vind het niet leuk om de hele tijd maar uitgekotst of afgekat te worden! Ik doe zoveel voor jullie, ik heb zoveel over voor jullie! Vaak krijg ik daar ook wat liefs voor terug, maar soms verbaast het me gewoon wat ik nou weer naar mijn hoofd geslingerd krijg. Als het niet van jou is, dan is het wel van Dada. En als het niet van hem is, dan is het wel van Sven of BVO.
Is het jaloezie? Is het haat? Vertel het me.
Kijk, er ik geef er veel meer mee aan dan een PI, eigenlijk ben ik al senior vind je niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]Opzij, gast.
Dit niveau kun jij niet meer bijbenen. Gelukkig snap ik Knibbel wel.
Ik kan me die conversatie niet herinnerne, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hadden op ons hoogtepunt moeten overstappen Zhenar.. Een paar dagen geleden hadden we het er nog over.
Wat toevallig, het antwoord gaf ik zojuist in het Partyflock topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om de hele tijd maar uitgekotst of afgekat te worden! Ik doe zoveel voor jullie, ik heb zoveel over voor jullie! Vaak krijg ik daar ook wat liefs voor terug, maar soms verbaast het me gewoon wat ik nou weer naar mijn hoofd geslingerd krijg. Als het niet van jou is, dan is het wel van Dada. En als het niet van hem is, dan is het wel van Sven of BVO.
Pas als je in de OP staat, Knibje, pas als je in de OP staat... * Zhenar schudt meewarig zijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Kijk, er ik geef er veel meer mee aan dan een PI, eigenlijk ben ik al senior vind je niet?![]()
Kijk, hier kan ik dan nog wel om lachen. Er zit niks kwaads in je post.quote:
Ik zal het dan maar houden op verhulde liefde, aangezien ik jullie niet aanzie voor haatdragende personen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat toevallig, het antwoord gaf ik zojuist in het Partyflock topic![]()
quote:
Al zal het ook wel een tikkeltje jaloezie zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar houden op verhulde liefde, aangezien ik jullie niet aanzie voor haatdragende personen.
Ik en Poepatih houden wel van je, Buup.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onverhuld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik en Poepatih houden wel van je, Buup.![]()
Dat is gewoon het probleem, lieve Bupa, die oneindige waterval van liefde die jij bent... ik word er soms gewoon kotsmisselijk van!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik dan nog wel om lachen. Er zit niks kwaads in je post.
Maar jullie hebben soms ook van die onontkoombare momenten dat jullie mij met de grond gelijk maken! Terwijl ik net daarvoor weer iets Bupatihiaans heb gedaan: een grap, een grol, een gefixte avatar of een handige link.Waarom?
Waarom moet dit gebeuren?
Waarom moet mij dit overkomen?
Jullie zijn gewoon nog niet klaar voor mijn onuitputbare bron van liefde.Dát zal het zijn.
Maar dat geeft niet. Ik zal evenveel van jullie blijven houden.
Ik heb het niet zo met harder optreden, waarde K.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Knibbel het volgende:
@ B ~ Harder optreden, humor moet kunnen maar gewoon dom schelden afkeuren, hoort nergens ook hier niet.. Majaa tis natuurlijk een tip van een groen-newbeetje die eigenlijk wannebee wil zijn denken sommige nobodies
-PI's?
Het grote Zhensationaltopicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me die conversatie niet herinnerne, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.![]()
![]()
![]()
Please...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik en Poepatih houden wel van je, Buup.![]()
Nu verschijnt er weer een lichte glimlach op mijn tedere gelaat en wordt het wat warmer rond mijn hartje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is gewoon het probleem, lieve Bupa, die oneindige waterval van liefde die jij bent... ik word er soms gewoon kotsmisselijk van!En dat bedoel ik niet negatief (zie PI), maar je kunt het vergelijken met My Little Pony... zo zoet dat je er jeuk van krijgt en het liefst zo'n rosegekleurde, bilgetattoëerde pony met de blote handen zou willen wurgen, om daarna te drinken van haar bloed en klaar te komen in de gapende wonden die je zoëven met een bot keukenmes hebt toegebracht.
Snap je? Jij, Bupatih, bent een My Little Pony.![]()
quote:
Dat is nu eenmaal het standpunt dat de klonenvakbond heeft ingenomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...Poepatih laat geen kans voorbij gaan om Buup eens even goed het leven zuur te maken! De deugniet...
Ik denk dat ik van Poepatih nog nét een beetje meer houd dan van Buup.
![]()
Mijn ervaring is toch, dat een beetje cynisme en sarcasme op zijn tijd geheel geen kwaad kan. Het nodige beetje zout bij de aardappelen, zogezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu verschijnt er weer een lichte glimlach op mijn tedere gelaat en wordt het wat warmer rond mijn hartje.
En ja, ik ben een en al liefde. Maar is dat meteen zo erg? Het is toch altijd beter dan die chagrijnige zoutzakken die hier soms ook rondlopen?
Ach *in zichzelf mijmert* was iedereen maar zoals ik. Vrolijk, monter, opgewekt, etcetera... Dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het standpunt dat de klonenvakbond heeft ingenomen.![]()
![]()
Soms ben jij helemaal niet zó lief.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Maar zoals ik al eerder zei:
Jullie zijn gewoon nog niet klaar voor mijn onuitputbare bron van liefde.
Maar dat geeft niet. Ik zal evenveel van jullie blijven houden.
Onthoud dat goed, rekels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |