quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, die is wel tof.
Jammer dat ik ben vergeten hoe die moet. Heb geen zin om helemaal terug te zoeken naar datjavascript
![]()
| 1 |
PI staat voor Post Icon en is het afbeeldinkje naast je naam boven je bericht. Er staat standaard een briefje, maar je kunt er ook allemaal anderequote:
quote:
Nee nee nee !!!quote:
| 1 |
Is het verplicht dat ge-pi? Moek elke keer 3.14159265ste kloon delen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef HuHu het volgende:
PostIcons: die plaatjes die in plaats van de [afbeelding] boven je post komen!
Hendig sjieke code is datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee nee nee !!!
Dan kan je alleen maar PI 49 nemen, en niet die stoere PI 48 en alle BB1 PI's.
[ code verwijderd ]
Is veel beter.
Dat zijn toch niet de foto's van de bewoners uit BB 1?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef HuHu het volgende:
Ik bedoel, dit is SHO. Daar geilen jullie toch op bekende mensen. Dus dan moeten de PI's van alle bewoners uit BB1 jullie wel aanspreken.
Het is niet verplicht, maar het helpt wel om van je newbie status af te komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Is het verplicht dat ge-pi? Moek elke keer 3.14159265ste kloon delen...
Nee... het zijn alle 13 kinderen van Danny.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de foto's van de bewoners uit BB 1?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... het zijn alle 13 kinderen van Danny.
Dude, er zijn genoeg oldbies die PI's verachten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is niet verplicht, maar het helpt wel om van je newbie status af te komen
En daarnaast is het gewoon handig.
Kijk, wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Knibbel het volgende:
Als je altijd dezelfde PI hebt en in je text met smilies werkt, komt het toch ongveer op hetzelfde neer met minder moeite? En smylies zijn lang niet altijd nodig... Och jee, doe mijn eens wat van die koffie, ga weer eens ergens te diep op in volgens mij(smylie nodig)
Maar met een PI kun je leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Knibbel het volgende:
Als je altijd dezelfde PI hebt en in je text met smilies werkt, komt het toch ongveer op hetzelfde neer met minder moeite? En smylies zijn lang niet altijd nodig... Och jee, doe mijn eens wat van die koffie, ga weer eens ergens te diep op in volgens mij(smylie nodig)
of
als PI gebruik, dan krijgt het bericht een hele andere betekenis.
Klopt, maar die hebben een laag usernummerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, er zijn genoeg oldbies die PI's verachten!![]()
Wat hij zegt. Nog een voorbeeld:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar met een PI kun je leuke dingen doen.
Dan post je bijvoorbeeld: "Oh God, wat houd ik van Hind".
Oké, dat kan...maar als ik dan de [afbeelding] of [afbeelding] als PI gebruik, dan krijgt het bericht een hele andere betekenis.
]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben een laag usernummer
Precies. PI's is voor huichelaars.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar met een PI kun je leuke dingen doen.
Dan post je bijvoorbeeld: "Oh God, wat houd ik van Hind".
Maar als ik dan de [afbeelding] of [afbeelding] als PI gebruik, dan krijgt het bericht een hele andere betekenis.
Precies wat Knibbel zegt: er moet meer duidelijke taal gebruikt worden!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef Knibbel het volgende:
Ja, of je kan gewoon zoals ik wat meer tikken en dus overduidelijk zijn, ALS het nodig is...
@ Zwij snap ik jou mij jij snap ik weet beter ja toch?
Geen smylie bij nodig en geen PI en het komt pcies zo over als ik bedoel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
Je hebt ze trouwens in 2 kleuren:
[afbeelding] en [afbeelding]
Sterf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. PI's is voor huichelaars.Mensen die de meest vreselijke dingen zeggen met een lachende PI en dan later roepen "moet je wel mijn PI checken!"
![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:52 schreef HuHu het volgende:
Maar dit is SHO, dus laten we het over SHO hebben.
Wisten jullie dat Emma Watson een beugel heeft
Die heb ik al veel eerder een keer gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:52 schreef HuHu het volgende:
Maar dit is SHO, dus laten we het over SHO hebben.
Wisten jullie dat Emma Watson een beugel heeft
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar post maar gewoon foto's van haar!Daar nemen we ook wel genoegen mee!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Sinds wanneer hebben we het in ShowChat over SHO?
![]()
Sex blijft toch onderwerpje nr. 1![]()
![]()
![]()
Gevolgd door Bupatih. Maar dat komt doordat hij het zo graag over zichzelf en zijn grapjes(.txt) heeft.![]()
Ze lijkt op een oud-klasgenootje van me, van de basisschool.quote:
Mag ik d'r MSN ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze lijkt op een oud-klasgenootje van me, van de basisschool.
Dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:55 schreef HuHu het volgende:
En nu duurt het 10 minuten voordat er weer wordt gepost, omdat iedereen die foto's gaat bekijken.
Precies mijn punt. Nu mag ik het me niet aantrekken, want "er staat toch een blije PI bij?!".quote:
erbij kwade berichtjes posten en daarna beweren dat zij "niet serieus zijn als ze
gebruiken"
Was net iets aan het lezen over doodsverwensingen. Mod (spreek aan bij statusquote:
Ik heb er al jaren niet meer gesproken of gezien.quote:
Die van mij was ten eerste niet gemeend (zie die dekselse PI bij mijn bericht) en ten tweede was het ook weer bedoeld om Zhenars post kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:57 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Was net iets aan het lezen over doodsverwensingen. Mod (spreek aan bij status), kunt u mij vertellen hoe dat zit?
![]()
Kijk, nu snap hij dat de eerste smylie leuk, tegendraads bedoelt is en de tweede toch wel om meer opheldering vraagt...
(Die betekent altijd dat ik mezelf leuk vind. Is mijn lievelings smylie. Dan weten jullie dat, venters
![]()
En nu heb je spijt zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er al jaren niet meer gesproken of gezien.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:57 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Was net iets aan het lezen over doodsverwensingen. Mod (spreek aan bij status), kunt u mij vertellen hoe dat zit?
![]()
Kijk, nu snapt hij dat de eerste smylie leuk, tegendraads bedoelt is en de tweede toch wel om meer opheldering vraagt...
(Die betekent altijd dat ik mezelf leuk vind. Is mijn lievelings smylie. Dan weten jullie dat, venters
![]()
Mwoah...ik heb mooier vrouwelijk schoon in mijn MSN / in mijn nabije omgeving dan een Emma Watson-lookalike.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |