Maar goed ook, het begon hier een suffe boel te worden. ShowChat kan wel een frisse wind gebruiken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Wie een lul trapt van een ander, land er zelf soms in! Jij bent toch ook nieuw voor mij, slimmerd? Jaja kijk uit ik schroef het nieveau ff op in vergelijking met de kindersoos van vamiddag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Knibbel het volgende:
Broekkie lult weer eens, zit hier met eentje die van alle kanten is en volgens mij liever kwartet (!) dan dubbelzinnige grapjes maakt, en de ander is zeer humortisch in kwadraat maar is ook met zijn meerderen dus telt het gedeeld door alle klonen is heel weinig...
Fris... Oei, dat gaat problemen opleveren hoor...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ShowChat kan wel een frisse wind gebruiken!![]()
Ik had er nog twee, maar eentje was niet volledig geregistreerd en die ander is gebandquote:
Het probleem is dat klonen geen lul meer nodig hebben, dus gaan ze tegen de grondbeginselen van wereld in, eens?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Fris... Oei, dat gaat problemen opleveren hoor...En deze wind waait onder rokjes, zodat ik wat hoog kan houden als ik lul over klonen.
Het is nog geen zomer, beste man. Op die rokjes zul je nog even moeten wachten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Fris... Oei, dat gaat problemen opleveren hoor...En deze wind waait onder rokjes, zodat ik wat hoog kan houden als ik lul over klonen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Het probleem is dat klonen geen lul meer nodig hebben, dus gaan ze tegen de grondbeginselen van de wereld in, eens?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had er nog twee, maar eentje was niet volledig geregistreerd en die ander is geband
In dat geval bedoelde ik rekjes, ik en mijn type(tjes)fouten tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is nog geen zomer, beste man. Op die rokjes zul je nog even moeten wachten!![]()
Bupatih doet het vaak zat anders.quote:
Ghostbuster.quote:
Rekjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef Knibbel het volgende:
[..]
In dat geval bedoelde ik rekjes, ik en mijn type(tjes)fouten toch![]()
Kijk, jullie strappen erin. Legf mij nou eens uit wat het verschil tussen jezelf quoten, of dat je kloontje het doet. Als het kan onderbouwede argumenten...quote:
Jamaar dan zet hij er tenminste nog iets bij. En zelfs als hij dat doet is het eigenlijk niet tof.quote:
Dat gaat over mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Knibbel het volgende:
Broekkie lult weer eens, zit hier met eentje die van alle kanten is en volgens mij liever kwartet (!) dan dubbelzinnige grapjes maakt, en de ander is zeer humortisch in kwadraat maar is ook met zijn meerderen dus telt het gedeeld door alle klonen is heel weinig...
Een kloon meldt iets nieuws.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Kijk, jullie strappen erin. Legf mij nou eens uit wat het verschil tussen jezelf quoten, of dat je kloontje het doet. Als het kan onderbouwede argumenten...![]()
Tenminste, dat vind ik...quote:
Maar ik ben vast niet de enige.quote:
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben vast niet de enige.
Bupatih's tofheid neemt momenteel net zo snel af als die van Knibbel toeneemt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben vast niet de enige.
Echt niet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupatih's tofheid neemt momenteel net zo snel af als die van Knibbel toeneemt.![]()
Zit ik nogsteeds, eikel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet!
En wees me maar dankbaar! Want ik ben altijd al lief geweest tegen Knibbeltje! Pfff, als ik dat niet had gedaan, dan zat hij nu nog steeds in de vijandelijke fase....door jullie!
Zoiets?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef HuHu het volgende:
Heey buup,
Je moet het PI gebruik er hier ook nog even inrammen.
Wat doe je de hele tijd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef Knibbel het volgende:
Hahaha sorry ff offtopic, dit is echt leuk. Dit doen we op PF dus ook hele dagen, gewoon ff ter info.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet!
En wees me maar dankbaar! Want ik ben altijd al lief geweest tegen Knibbeltje! Pfff, als ik dat niet had gedaan, dan zat hij nu nog steeds in de vijandelijke fase....door jullie!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
HÉ, INFANTIELE KLOJO'S!
GEBRUIK EENS PI'S!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je denkt toch niet dat mijn liefde voor Knibbel door jou is ontstaan!
![]()
De beste man hoefde alleen maar "schatje" te typen en ik was om.![]()
Een kinderhand...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je denkt toch niet dat mijn liefde voor Knibbel door jou is ontstaan!
![]()
De beste man hoefde alleen maar "schatje" te typen en ik was om.![]()
Koester dit moment. Komt niet vaak voor namelijk.quote:
Doe maar het eerste.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:38 schreef HuHu het volgende:
interessant interresant interressant
Klopt, die is wel tof.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef HuHu het volgende:
De meeste mensen vinden PI's pas interessant zodra ze deze zien![]()
PostIcons: die plaatjes die in plaats van dequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:38 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Een kinderhand...WTF zijn PI's???
boven je post komen!
Die kennen we hier al lang!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef HuHu het volgende:
De meeste mensen vinden PI's pas interessant zodra ze deze zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |