Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Rachel iets teveel eer krijgt door haar als BN'er te betitelen...
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelenderquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!
Juist, dat bedoel ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. BN'er betekent niet dsat je veel kan, vaak zelfs niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rachel kan idd vrij weinig, maar aan naamsbekendheid heeft ze niet te klagen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelenderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Irene weet niet dat ze vervelend isquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.
Zelfs die moedervlek op d'r gezicht irriteert me.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar Irene weet niet dat ze vervelend isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OMG meen je dat??!?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef apestaartje het volgende:
Irene heeft gymnasium gedaan. En afgerond.
Vaag.
Vast een keer goed op haar achterhoofd gevallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef apestaartje het volgende:
Ja, ze zei het in een interview in een circa tien jaar oud blad dat ik nog op zolder heb liggen.
Toendertijd kwam ze ook helemaal niet achterlijk over.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop