Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Rachel iets teveel eer krijgt door haar als BN'er te betitelen...
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelenderquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!
Juist, dat bedoel ik.. BN'er betekent niet dsat je veel kan, vaak zelfs niet.
Rachel kan idd vrij weinig, maar aan naamsbekendheid heeft ze niet te klagen..
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelender![]()
Maar Irene weet niet dat ze vervelend isquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.
Zelfs die moedervlek op d'r gezicht irriteert me.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar Irene weet niet dat ze vervelend is![]()
OMG meen je dat??!?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef apestaartje het volgende:
Irene heeft gymnasium gedaan. En afgerond.
Vaag.
Vast een keer goed op haar achterhoofd gevallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef apestaartje het volgende:
Ja, ze zei het in een interview in een circa tien jaar oud blad dat ik nog op zolder heb liggen.
Toendertijd kwam ze ook helemaal niet achterlijk over.![]()
Gaby had niet alleen Kelly tegenover zich, maar is ook nog redelijk onbekend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef DrMarten het volgende:
Mijn angst is werkelijkheid geworden, na Victoria liggen nu ook Gaby en Beertje eruit![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar is Tooske?
Viel mij ook al op, en dan met name de zogenaamde diva's.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
De vrouwen zijn trouwens wel opvallend in de meerderheid![]()
Wilma heeft daarentegen het syndroom van Down, als je naar die foto kijkt.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Reminder!
Kelly is gewoon grappig, leuk en tof. Wilma daarentegen..
Ja, ik heb dit keer ook voor Wilma gekozen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Reminder!
Kelly is gewoon grappig, leuk en tof. Wilma daarentegen..
Uhuh, die lag er al erg snel uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:45 schreef Tarak het volgende:
Ineens bedenk ik dat ik iemand mis die zeker in dit rijtje thuishoort. Hoe bestaat het dat Albert Verlinde ronde twee niet gehaald heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |