Mijn toetsen zijn in Internet Explorer helemaal fucked up!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Doe eens wat liever tegen newbies zoals ik!:(
Narcist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Whihih! Check die sig+ondertitel van mijn kutkloon!
Hilarisch gewoon.
U hebt gezocht op narcist:quote:
Ik besta, dus ik kloon.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Knibbel het volgende:
Waarom kloon je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ze vinden het gewoon wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
U hebt gezocht op narcist:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Boehoehoe.![]()
Hey niet meteen reageren, mijn open vraag is nu naar de kloonte!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik besta, dus ik kloon.
Ofzo.
Damn, ik heb teveel koffie op.
Welk een woordgrapje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:21 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hey niet meteen reageren, mijn open vraag is nu naar de kloonte!![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:21 schreef Roellio het volgende:
Zijn jullie overigens al op de hoogte van de geneugten van Radio Bendeleider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |