Mijn toetsen zijn in Internet Explorer helemaal fucked up!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Doe eens wat liever tegen newbies zoals ik!:(
Narcist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Whihih! Check die sig+ondertitel van mijn kutkloon!
Hilarisch gewoon.
U hebt gezocht op narcist:quote:
Ik besta, dus ik kloon.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Knibbel het volgende:
Waarom kloon je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ze vinden het gewoon wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
U hebt gezocht op narcist:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Boehoehoe.![]()
Hey niet meteen reageren, mijn open vraag is nu naar de kloonte!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik besta, dus ik kloon.
Ofzo.
Damn, ik heb teveel koffie op.
Welk een woordgrapje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:21 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hey niet meteen reageren, mijn open vraag is nu naar de kloonte!![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:21 schreef Roellio het volgende:
Zijn jullie overigens al op de hoogte van de geneugten van Radio Bendeleider?
Tuurlijk, gewoon nog meer koffie drinkenquote:
Ik luister naar Win amper.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zulks een puik scala van hits vind je nergens!
winamp stream: http://130.89.83.67:8000/
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:24 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten. Maar wat wil je, met zo'n TT.
Gelukkig laat ik mijn kloon alle slechte grapjes maken.quote:
Precies! Niks mis mee, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:24 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon nog meer koffie drinken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:24 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten. Maar wat wil je, met zo'n TT.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig laat ik mijn kloon alle slechte grapjes maken.
Wat een bagger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zulks een puik scala van hits vind je nergens!
winamp stream: http://130.89.83.67:8000/
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:26 schreef HuHu het volgende:
Dit waren trouwens mijn 'first two cents' in SHO.
Ligt het nou aan mij of heb je een raar lettertype?quote:
We vragen 3 cent inkom!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:26 schreef HuHu het volgende:
Dit waren trouwens mijn 'first two cents' in SHO.
Ik kloon niet, of mag ik dan niet mee doen? Win ik dan geen ampère?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik kloon niet, of mag ik dan niet mee doen? Win ik dan geen ampère?
Geen flauw idee. Wat is dit hier eigenlijk? Als het me bevalt, dan blijf ik misschien welquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
We vragen 3 cent inkom!!1
Klonen slechte grappen laten maken enzo...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik kloon niet, of mag ik dan niet mee doen? Win ik dan geen ampère?
Dit is ShowChat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wat is dit hier eigenlijk? Als het me bevalt, dan blijf ik misschien wel![]()
[..]
Oké, ik ga weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is ShowChat.
Vet hendig. Hendig Sjiek. Enzo.
En ik ben er. Da's puik.
Grapjes wo(o)rden kut, als kutklonen grapjes gaan maken.quote:
Kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:Een Poepatih OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!! Geniaal!!!
Ik vind wel dat Poepatih, toch een geheel eigen identiteit, zijn eigen lichaam verdient.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is ShowChat.
Vet hendig. Hendig Sjiek. Enzo.
En ik ben er. Da's puik.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:Een Poepatih OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!! Geniaal!!!
Ik vind wel dat Poepatih, toch een geheel eigen identiteit, zijn eigen lichaam verdient.![]()
![]()
Wat is er nu mis dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ik ga verhuizen!![]()
Geen optimale woning, maar wel bij mijn broertje in huis, dus gezelligheid verzekerd!En een relaxte woonpositie om naar iets beters te zoeken. Want hier ben ik het wel zat
![]()
Hij is het zat! Geloof me nou, hij heeft het echt gehad.quote:
Ik had het user-icon van Bupatih_is_stom ook gepland voor de evil-HuHu. Maar ik vond 'm hiervoor ook wel geschikt.quote:
Nee man, het is veel complexer dan dat!quote:
Het is een soort Andy Kaufman/Tony Clifton-gebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, het is veel complexer dan dat!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is het zat! Geloof me nou, hij heeft het echt gehad.
Het leven is geen spel, het leven is geen Wedden Dat!
Hij geeft het toe, vuile bitch, hij heeft je echt genackt.
Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen, schat!!
Bestaat de evil-HuHu dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had het user-icon van Bupatih_is_stom ook gepland voor de evil-HuHu. Maar ik vond 'm hiervoor ook wel geschikt.
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef Knibbel het volgende:
@ Zhe als je wilt weten wie ik ben tik me naam in bij Google en je zult een klein beetje verteld staan denk ik (de meeste meestal)
http://www.coe.int/T/e/le(...)chb2%2001062004e.asp
http://www.netkwesties.nl/editie36/artikel1.html
http://groups.msn.com/ongeloof/_whatsnew.msnw
http://info.omroep.nl/ncrv?nav=xpgwGsHtGDTWGkQ (film race tegen de klok)
Oke, nu ben ik echt thais halen en blow tot straks. Doei
verstelt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!![]()
![]()
Maar ik zal toch even kijken. Omdat je mijn nieuwe favo newbie bent![]()
Volgens mij stond er @ Zhenar, toch??????quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!![]()
![]()
Maar ik zal toch even kijken. Omdat je mijn nieuwe favo newbie bent![]()
Even wachten hoor. Je vrouw zei hoer tegen jou.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Waarom hebben sommige mannen een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Ja, dus?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Volgens mij stond er @ Zhenar, toch??????![]()
Neeeeen! Waarom snapt niemand mijn geniale grapjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Ik_hou_van_Tonks het volgende:
[..]
Even wachten hoor. Je vrouw zei hoer tegen jou.
Stelletje geile lesbo's, foto's posten!
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Voor alle duidelijkheid.. ik doe 600 NIET. Mar wel 666
quote:
Maar dan ook geen grapjes die je op 23 manieren kunt uitleggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Neeeeen! Waarom snapt niemand mijn geniale grapjes?Ik snap Bupa nu ook steeds beter.
Jij zei:
"Je zei hoer"
Ik zei:
"Dat zei mijn vrouw ook vannacht"
Duuuuuuuus:
Mijn vruw zei vannacht ook: "Je zei hoer"
Het wachten is op een Marijke Helwegen-kloon die roept:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Weer een kloon.
![]()
Is er IEMAND nog echt hier?!rrrr!?
I'm real baby!!!! EN je hebt me gezien ook nogquote:
Je zei 'typfout'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef HuHu het volgende:
Ha... je typfout staat in de quote.
Ik kan in m'n eentje een heel slowchat-topic volposten, zonder dat het lijkt alsof ik het steeds benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weer een kloon.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een soort Andy Kaufman/Tony Clifton-gebeuren.![]()
![]()
Het is het nog niet helemaal, maar het komt in de buurt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
- Ervoor zorgen dat andijviestamppot populairder wordt bij de jeugd;
- Een kekke comedy maken met Jim Carrey;
- De vierde Vliegende Panter worden (uit de dood herrezen Tuinbouw bijvoorbeeld);
- Aan telefoonsex doen met een doofstomme vrouw uit Australië om één uur 's nachts;
- Bekend worden en dan in een show echt élke BN'er belachelijk maken, zodat niemand in Hilversum mijn vriend wilt zijn;
- Een nummer schrijven zodat Ramses Shaffy en Herman van Veen het samen kunnen inzingen;
- Vergelijkbare acties als die van Andy Kaufman uitvoeren op nationaal niveau;
- Een dichtbundel uitbrengen.
Ja. En als dit een besloten topic was, was het een soort van Privé.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef HuHu het volgende:
Maarre... als ik de topiclijst zo doorkijk, dan is dit een soort van online Story?
Ik ben echt hoor! Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Weer een kloon.
![]()
*Joop_van_Tellingen aanmaakt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En als dit een besloten topic was, was het een soort van Privé.
Ik begin nu te twijfelen of jij niet een product van mijn verbeelding was...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
I'm real baby!!!! EN je hebt me gezien ook nog
Dit keer hou ik 666 helemaal geheim
Zhenar. (zie username)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Ik ben echt hoor! Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben???
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Ik ben echt hoor! Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben???
Ik gebruik mijn klonen soms om de binnenkant van de duo-bak goed schoon te kunnen schrobben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:51 schreef Knibbel het volgende:
Hahaha ja hij is leuk, alleen velen gebuiken de klonen voor de verkeerde (doel)einden. Thats the prob.
Ik loop de hele dag al een beetje achter de feiten aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snap je mijn woordgrapje wel, vlegel?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:51 schreef Knibbel het volgende:
Hahaha ja hij is leuk, alleen velen gebuiken de klonen voor de verkeerde (doel)einden. Thats the prob.
Een echte Joop van Tellingen dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al een beetje achter de feiten aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn klonen soms om de binnenkant van de duo-bak goed schoon te kunnen schrobben.
Het is op zulke momenten altijd jammer als je vergeet waar je ze ook alweer gelaten had.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn klonen soms om de binnenkant van de duo-bak goed schoon te kunnen schrobben.
Ja dat zie ik ook wel, du! Ik bedoel waarom zou je mij zomaar een kloon noemen waar heb ik dat aan verdiend?quote:
Ja! Laatst zat ik op een kloon van me te wachten. Schreeuwt 'ie: "Héquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is op zulke momenten altijd jammer als je vergeet waar je ze ook alweer gelaten had.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, du! Ik bedoel waarom zou je mij zomaar een kloon noemen waar heb ik dat aan verdiend?
Doe jij dan de wereld do(-mi)natie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat voor doeleinden?! Werelddominatie?
![]()
Aan de draaiing van de wereld om zijn as.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, du! Ik bedoel waarom zou je mij zomaar een kloon noemen waar heb ik dat aan verdiend?
Pas wist ik echt geen raad meer. Ging ik Lucille mailen, zei ze zo van: "Ja, gebruik de passmailer maar." Dus ik dat doen en toen had ik er weer twee terug.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Laatst zat ik op een kloon van me te wachten. Schreeuwt 'ie: "HéGa eens van me af".
Had ik hem tussen de kussens van de bank laten liggen.
En nog steeds beweren ze dat spelbabes van tv zo dom zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Pas wist ik echt geen raad meer. Ging ik Lucille mailen, zei ze zo van: "Ja, gebruik de passmailer maar." Dus ik dat doen en toen had ik er weer twee terug.
Nu vind ik het toch tijd worden dat ik eens vraag wat jij in de koffie drinkt (als in doet)...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Laatst zat ik op een kloon van me te wachten. Schreeuwt 'ie: "HéGa eens van me af".
Had ik hem tussen de kussens van de bank laten liggen.
Nou ja dat slaat dus echt nergens op!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de draaiing van de wereld om zijn as.
En het wereldrecord kajakken in Portugal (1955)
Buup heeft weer wat teveel cola gedronken. Niks ernstigs, is morgen weer over.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Nu vind ik het toch tijd worden dat ik eens vraag wat jij in de koffie drinkt (als in doet)...![]()
Ja maar van horen zeggen beginnen ze dan gewoon weer opnieuw?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Buup heeft weer wat teveel cola gedronken. Niks ernstigs, is morgen weer over.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Nu vind ik het toch tijd worden dat ik eens vraag wat jij in de koffie drinkt (als in doet)...![]()
Wat ik in de koffie doe? Meestal gewoon een ijzeren lepeltje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Knibbel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jaja, ik leef nog. Wel internetloos, maar toch.![]()
Daarom vraag ik wat hij in de koffie drinkt, ik wil dat ook!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zegt de man die net blow ging halen.
Maar de koffie wordt natuurlijk nooit zo heet gedronken als dat 'ie geschonken wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik in de koffie doe? Meestal gewoon een ijzeren lepeltje.
Dat roert wat fijner dan mijn ringvinger.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Nou ja dat slaat dus echt nergens op!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wat hij in de koffie drinkt, ik wil dat ook!!!![]()
![]()
![]()
Ik zit nu twee 1/2 week zonder. Had het begin december aangevraagd maar het is Casema al 2x gelukt om mijn aanvraag kwijt te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]Internetloos
Ik moet eind deze maand waarschijnlijk ook even zonder doen, als het allemaal overgezet wordt...
![]()
Psst...kom eens dichterbij:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wat hij in de koffie drinkt, ik wil dat ook!!!![]()
![]()
![]()
Waar is de :valtvanstoelvanlachen: smiley? Dit kut FOK! ook! Fokt me! Niet versmaden zo fokkig. Fok, Fokker, gefokt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik in de koffie doe? Meestal gewoon een ijzeren lepeltje.
Dat roert wat fijner dan mijn ringvinger.
Je kunt ook zeggen:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waar is de :valtvanstoelvanlachen: smiley? Dit kut FOK! ook! Fokt me! Niet versmaden zo fokkig. Fok, Fokker, gefokt!
Wie van de drie? En nu wel sportief blijven en aub van iederreen ff zijn spelfouten meldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat mijn geheim is? Dat ben ik gewoon zelf.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waar is de :valtvanstoelvanlachen: smiley? Dit kut FOK! ook! Fokt me! Niet versmaden zo fokkig. Fok, Fokker, gefokt!
Ik kan natuurlijk niet altijd de spelfouten van iedereen gaan behandelen. Maar ik doe een nobele poging.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Wie van de drie? En nu wel sportief blijven en aub van iederreen ff zijn spelfouten melden![]()
![]()
Ja, wil je er nog een paar? Zeg maar waar! En hoelang en hoeveel. En lekkere zubbeldinnige? Maaruh jij bent ook mijn favo newbee hoorquote:
Oke, en hou rekening met een extra protie bij mij. Ben namelijk kneuzige allochtoon, ken er niks nakkes nada aan doen en ik heb een land hoog te houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet altijd de spelfouten van iedereen gaan behandelen. Maar ik doe een nobele poging.
Oh jij...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Psst...kom eens dichterbij:
Ik doe niks in de koffie. Ja, suiker. Maar een normale hoeveelheid.
En nee, ik heb niet net cola op.
Wat mijn geheim is? Dat ben ik gewoon zelf.
Ik een lul in mijn broek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oke, en hou rekening met een extra protie bij mij. Ben namelijk kneuzige allochtoon, ken er niks nakkes nada aan doen en ik heb een land hoog te houden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ja, wil je er nog een paar? Zeg maar waar! En hoelang en hoeveel. En lekkere zubbeldinnige? Maaruh jij bent ook mijn favo newbee hoor![]()
![]()
Lijkt me best pijnlijk, een heel land op je voet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oke, en hou rekening met een extra protie bij mij. Ben namelijk kneuzige allochtoon, ken er niks nakkes nada aan doen en ik heb een land hoog te houden![]()
![]()
Wie een lul trapt van een ander, land er zelf soms in! Jij bent toch ook nieuw voor mij, slimmerd? Jaja kijk uit ik schroef het nieveau ff op in vergelijking met de kindersoos van vamiddagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]zubbeldinnig!
![]()
Maarrehh... hoezo "newbee"" ?!!?![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Knibbel het volgende:
Broekkie lult weer eens, zit hier met eentje die van alle kanten is en volgens mij liever kwartet (!) dan dubbelzinnige grapjes maakt, en de ander is zeer humortisch in kwadraat maar is ook met zijn meerderen dus telt het gedeeld door alle klonen is heel weinig...
Maar goed ook, het begon hier een suffe boel te worden. ShowChat kan wel een frisse wind gebruiken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Wie een lul trapt van een ander, land er zelf soms in! Jij bent toch ook nieuw voor mij, slimmerd? Jaja kijk uit ik schroef het nieveau ff op in vergelijking met de kindersoos van vamiddag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |