Ik was chips gaan halen. Ik lig er ook uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
eventjes sla halen en je ligt al helemaal buiten het topic
Rellen?!quote:
Niet jij en Knabbel, MB met Knobbel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rellen?!Dwaas! Knibbel en ik zijn juist een innige band (met mogelijk erotische gevolgen) aan het ontwikkelen en dan kom jij een beetje stoken!
![]()
![]()
KutPaltos. Je bent niet langer mijn favo newbie. Bassie!
![]()
![]()
Hier moet ik nog snel ff wat op zeggen:quote:
Bassie! Dat ik dat niet doorzag! Oh, Paltos, wat ben je toch een trouwe kameraad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet jij en Knabbel, MB met Knobbel!. En ik stook zodat jij hem kan beschermen en zo sneller een innige band kan ontwikkelen!
Met mogelijke erotische gevolgen, natuurlijk.
Niets komt tussen mij en Zhenarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet jij en Knabbel, MB met Knobbel!. En ik stook zodat jij hem kan beschermen en zo sneller een innige band kan ontwikkelen!
Met mogelijke erotische gevolgen, natuurlijk.
Goh Bassie, daar zijn vrienden voor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bassie! Dat ik dat niet doorzag! Oh, Paltos, wat ben je toch een trouwe kameraad.![]()
Oh oh... dus jij zou onze band op het spel zetten voor mogelijk erotische gevolgen met onze knuffelnewbie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bassie! Dat ik dat niet doorzag! Oh, Paltos, wat ben je toch een trouwe kameraad.![]()
Soms volg ik je niet helemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hier moet ik nog snel ff wat op zeggen:Maar ik overtuig je vanavond wel, nee, niet aftuigen en ook geen tuigjes aan lieverd...
![]()
quote:
Nee, ik hoopte dat ie de aandacht op mij zou vestigen, Knubbel dan. Zo van:"Euhm ja ik apreeer het niet dat jij in onz discussie komt wants wezijnn gegevens aantguitwisselen, want ik heb respect voor iedereen en voor jou ook..quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte dat ie de aandacht op mij zou vestigen, Knubbel dan. Zo van:"Euhm ja ik apreeer het niet dat jij in onz discussie komt wants wezijnn gegevens aantguitwisselen, want ik heb respect voor iedereen en voor jou ook..etc.. !" en dan kon Zhenar samenschollen met hem.
Duh!!
Hallo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh oh... dus jij zou onze band op het spel zetten voor mogelijk erotische gevolgen met onze knuffelnewbie?![]()
![]()
BAH!!!!
()
En ik weet nu waar hij woontquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hallo!Heb je die website van hem überhaupt gezien?!
Da's gewoon één brok mannelijkheid!
I gotta get me some piece of that ginger-flavoured sweetness!
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hallo!Heb je die website van hem überhaupt gezien?!
Da's gewoon één brok mannelijkheid!
I gotta get me some piece of that ginger-flavoured sweetness!
![]()
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tania versus Haaibaaike, round 1!
*ding*
Dat etentje bij Gerben ziet er idd heel smakelijk uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien maar mijn zegen heb je
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Copycat het volgende:
Is iedereen al weer vriendjes met elkaar?
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor woordspelingen moet je hier eens kijken: http://bupatih.blogspot.com/
Dat is wel érg verdacht, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van haar hoe ze elke keer op het juiste moment binnenkomt
Wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:16 schreef Christine het volgende:
Mensen, dit valt toch niet meer te volgen?
Eigenlijk sloeg het ook op die opmerking van atb daarboven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Edit: oh, toch wel
Te recyclen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupatih's handschrift!!
Wat zit je eigenlijk oude mopjes te recycleren?![]()
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te recyclen bedoel je?
Ik recycle ze toch niet?Als ik ze zou recyclen, zou ik ze opnieuw gebruiken! En ik verwijs nu toch alleen naar dat grapje?
En ik kwam er terecht via http://bupatih.blogspot.com ()
Ik doe helemaal niet vaagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik snap Tania niet echt.
Is dit zomaar een stukje songtekst of heeft het een diepere betekenis.
Waarom moeten mensen altijd zo vaag doen in dit topic.
Waarom zo trendy semi-Engelse woorden gebruiken! Ik 'recycle'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te recyclen bedoel je?
Ik recycle ze toch niet?Als ik ze zou recyclen, zou ik ze opnieuw gebruiken! En ik verwijs nu toch alleen naar dat grapje?
En ik kwam er terecht via http://bupatih.blogspot.com ()
Oh, oké. Ik ben niet zo thuis in die wereld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom zo trendy semi-Engelse woorden gebruiken! Ik 'recycle'.. Ik recycleer.
![]()
Het mag hoor.![]()
En je recycleert het mopje wel! Want ik moest opnieuw lachen om hetzelfde mopje! Nuja, niet opnieuw, maar voor anderen misschien wel opnieuw.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat etentje bij Gerben ziet er idd heel smakelijk uit!
Oké!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, euh...met dat laatste ben ik het niet met je eens.Als iemand opnieuw lacht om hetzelfde mopje, die niet opnieuw verteld wordt (er wordt enkel naar gelinkt), dan is het zijn eigen schuld!
Recycle-nicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:47 schreef Paltos het volgende:
Wihihihiihihiih !![]()
Jij had zeker een hele kanonnade verwacht van mijn kant!
Maar nee, ik zei: "Oké"
Whihihihihihihihihi
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom zo trendy semi-Engelse woorden gebruiken! Ik 'recycle'.. Ik recycleer.
![]()
Het mag hoor.![]()
Nog steeds niet...quote:Nuja, niet opnieuw, maar voor anderen misschien wel opnieuw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |