Oké, ik ga weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is ShowChat.
Vet hendig. Hendig Sjiek. Enzo.
En ik ben er. Da's puik.
Grapjes wo(o)rden kut, als kutklonen grapjes gaan maken.quote:
Kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:Een Poepatih OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!! Geniaal!!!
Ik vind wel dat Poepatih, toch een geheel eigen identiteit, zijn eigen lichaam verdient.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is ShowChat.
Vet hendig. Hendig Sjiek. Enzo.
En ik ben er. Da's puik.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:Een Poepatih OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!! Geniaal!!!
Ik vind wel dat Poepatih, toch een geheel eigen identiteit, zijn eigen lichaam verdient.![]()
![]()
Wat is er nu mis dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ik ga verhuizen!![]()
Geen optimale woning, maar wel bij mijn broertje in huis, dus gezelligheid verzekerd!En een relaxte woonpositie om naar iets beters te zoeken. Want hier ben ik het wel zat
![]()
Hij is het zat! Geloof me nou, hij heeft het echt gehad.quote:
Ik had het user-icon van Bupatih_is_stom ook gepland voor de evil-HuHu. Maar ik vond 'm hiervoor ook wel geschikt.quote:
Nee man, het is veel complexer dan dat!quote:
Het is een soort Andy Kaufman/Tony Clifton-gebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, het is veel complexer dan dat!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is het zat! Geloof me nou, hij heeft het echt gehad.
Het leven is geen spel, het leven is geen Wedden Dat!
Hij geeft het toe, vuile bitch, hij heeft je echt genackt.
Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen, schat!!
Bestaat de evil-HuHu dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had het user-icon van Bupatih_is_stom ook gepland voor de evil-HuHu. Maar ik vond 'm hiervoor ook wel geschikt.
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef Knibbel het volgende:
@ Zhe als je wilt weten wie ik ben tik me naam in bij Google en je zult een klein beetje verteld staan denk ik (de meeste meestal)
http://www.coe.int/T/e/le(...)chb2%2001062004e.asp
http://www.netkwesties.nl/editie36/artikel1.html
http://groups.msn.com/ongeloof/_whatsnew.msnw
http://info.omroep.nl/ncrv?nav=xpgwGsHtGDTWGkQ (film race tegen de klok)
Oke, nu ben ik echt thais halen en blow tot straks. Doei
verstelt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!![]()
![]()
Maar ik zal toch even kijken. Omdat je mijn nieuwe favo newbie bent![]()
Volgens mij stond er @ Zhenar, toch??????quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jonge! Nu is het net de Sixth Sense! Iedereen zegt dat je verstelt zult staan, maar uiteindelijk blijkt dat (door torenhoge verwachtingen) een enorme deceptie te zijn!![]()
![]()
Maar ik zal toch even kijken. Omdat je mijn nieuwe favo newbie bent![]()
Even wachten hoor. Je vrouw zei hoer tegen jou.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Waarom hebben sommige mannen een baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Ja, dus?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Volgens mij stond er @ Zhenar, toch??????![]()
Neeeeen! Waarom snapt niemand mijn geniale grapjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Ik_hou_van_Tonks het volgende:
[..]
Even wachten hoor. Je vrouw zei hoer tegen jou.
Stelletje geile lesbo's, foto's posten!
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Voor alle duidelijkheid.. ik doe 600 NIET. Mar wel 666
quote:
Maar dan ook geen grapjes die je op 23 manieren kunt uitleggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Neeeeen! Waarom snapt niemand mijn geniale grapjes?Ik snap Bupa nu ook steeds beter.
Jij zei:
"Je zei hoer"
Ik zei:
"Dat zei mijn vrouw ook vannacht"
Duuuuuuuus:
Mijn vruw zei vannacht ook: "Je zei hoer"
Het wachten is op een Marijke Helwegen-kloon die roept:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Weer een kloon.
![]()
Is er IEMAND nog echt hier?!rrrr!?
I'm real baby!!!! EN je hebt me gezien ook nogquote:
Je zei 'typfout'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef HuHu het volgende:
Ha... je typfout staat in de quote.
Ik kan in m'n eentje een heel slowchat-topic volposten, zonder dat het lijkt alsof ik het steeds benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weer een kloon.
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een soort Andy Kaufman/Tony Clifton-gebeuren.![]()
![]()
Het is het nog niet helemaal, maar het komt in de buurt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
- Ervoor zorgen dat andijviestamppot populairder wordt bij de jeugd;
- Een kekke comedy maken met Jim Carrey;
- De vierde Vliegende Panter worden (uit de dood herrezen Tuinbouw bijvoorbeeld);
- Aan telefoonsex doen met een doofstomme vrouw uit Australië om één uur 's nachts;
- Bekend worden en dan in een show echt élke BN'er belachelijk maken, zodat niemand in Hilversum mijn vriend wilt zijn;
- Een nummer schrijven zodat Ramses Shaffy en Herman van Veen het samen kunnen inzingen;
- Vergelijkbare acties als die van Andy Kaufman uitvoeren op nationaal niveau;
- Een dichtbundel uitbrengen.
Ja. En als dit een besloten topic was, was het een soort van Privé.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef HuHu het volgende:
Maarre... als ik de topiclijst zo doorkijk, dan is dit een soort van online Story?
Ik ben echt hoor! Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ben???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Weer een kloon.
![]()
*Joop_van_Tellingen aanmaakt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En als dit een besloten topic was, was het een soort van Privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |