Pakt Word die er wel uit dan? Want bijvoorbeeld middelgrote onderneming zou wel goed zijn.quote:
* High five!quote:
quote:
En "het middelgrote bedrijf" is weer wel goed, terwijl "een middelgrote bedrijf" fout is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pakt Word die er wel uit dan? Want bijvoorbeeld middelgrote onderneming zou wel goed zijn.![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
* high five terug
en uh, niet "bitch" he... maar bitchy![]()
![]()
Ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:16 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar, had je al gezien dat Cee je pluspunten had gegeven? De bitch!
Haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Voor straf heb ik hem tussen jou en mij in gezet.Kunnen we hem er eens goed van langs geven!
ik bedoel
![]()
Yep.quote:
bedankt voor de tip... ik zal deze tactiek zelf wel even toepassenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:37 schreef LeBeau het volgende:
Yep.Maar waarschijnlijk niet al te lang meer, omdat mensen die zelf niet meedoen een geliefd doelwit zijn van mensen die minpunten willen geven zonder minpunten terug te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:42 schreef Dizer het volgende:
Idols 3 Users Survival Game #2: Vrij van valse nichten?
Nou, met name degenen die een beetje onderaan de lijst staan dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip... ik zal deze tactiek zelf wel even toepassen
wie stemmen er [nog meer] niet?
ik kan vanaf volg. week weer kijken en zal dan wel weer wat actiever zijn hoor
You'll be back, you internet slut!quote:
Arme Sneeze, ik snap niet waarom ze zoveel "Je komt hier nooit!" stemmen kreeg van mensen die veel minder vaak in IDO zitten dan haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Inso
![]()
Als je dan toch buiten SHO stemt, doe dan Sneeze![]()
En u bent?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi![]()
Ik ben al sinds 8 uurwakker
terwijl ik om 3 uur nog niet sliep
![]()
Nou ja.. ik ben vroeg wakker dus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |