Soms moet ik gewoon een smiley posten die nergens op slaat.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon een smiley posten die nergens op slaat..
En dan moeten wij er wat van zeggen, niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon een smiley posten die nergens op slaat..
Uhuhquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan moeten wij er wat van zeggen, niet?![]()
quote:
Oohquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij moet '[/Dizer]' dat niet doen! Jij bent altijd Dizer!
Ja, hij had net eenquote:
Oh... dan is het goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, hij had net een [afbeelding] terwijl jij nog met een [afbeelding] zat!![]()
Seejnar!quote:
Oeh, klinkt zwoel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
Maar nu ga ik weer aan het werk. Lekker veel tikken voor een artikel over Infrastructuur en Architectuur bij een complexe verandering binnen een middelgrote bedrijf dat overstapt van een ad-hoc infrastructuur naar een CRM infrastrcutuur
Daar heb ik MsWord voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, klinkt zwoel!![]()
Alvast 1 tip:
Het is middelgroot bedrijf, nietmiddelgrote
.
![]()
quote:
quote:
quote:
Pakt Word die er wel uit dan? Want bijvoorbeeld middelgrote onderneming zou wel goed zijn.quote:
* High five!quote:
quote:
En "het middelgrote bedrijf" is weer wel goed, terwijl "een middelgrote bedrijf" fout is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pakt Word die er wel uit dan? Want bijvoorbeeld middelgrote onderneming zou wel goed zijn.![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
* high five terug
en uh, niet "bitch" he... maar bitchy![]()
![]()
Ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:16 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar, had je al gezien dat Cee je pluspunten had gegeven? De bitch!
Haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Voor straf heb ik hem tussen jou en mij in gezet.Kunnen we hem er eens goed van langs geven!
ik bedoel
![]()
Yep.quote:
bedankt voor de tip... ik zal deze tactiek zelf wel even toepassenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:37 schreef LeBeau het volgende:
Yep.Maar waarschijnlijk niet al te lang meer, omdat mensen die zelf niet meedoen een geliefd doelwit zijn van mensen die minpunten willen geven zonder minpunten terug te krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:42 schreef Dizer het volgende:
Idols 3 Users Survival Game #2: Vrij van valse nichten?
Nou, met name degenen die een beetje onderaan de lijst staan dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip... ik zal deze tactiek zelf wel even toepassen
wie stemmen er [nog meer] niet?
ik kan vanaf volg. week weer kijken en zal dan wel weer wat actiever zijn hoor
You'll be back, you internet slut!quote:
Arme Sneeze, ik snap niet waarom ze zoveel "Je komt hier nooit!" stemmen kreeg van mensen die veel minder vaak in IDO zitten dan haar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Inso
![]()
Als je dan toch buiten SHO stemt, doe dan Sneeze![]()
En u bent?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi![]()
Ik ben al sinds 8 uurwakker
terwijl ik om 3 uur nog niet sliep
![]()
Nou ja.. ik ben vroeg wakker dus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |