En Kylie.quote:
Nog steedsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Tom, ben je al bezig met een nieuw ANTM topic?
Zo goed is Nick Cave nou ook niet hoor...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar Kylie is toch wel ondergeschikt aan Nick Cave hoor..
Nick Cave op Lowlands vorig jaar.. Een van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
.
Yasha.quote:
Kylie's indieperiode is tof!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
Groooote band? Gospel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En sowieso: grooote band, gospelkoortje..
Confine.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Groooote band? Gospel?Dt is altijd wel een goede combinatie!!! Deed Matchbox Twenty ook
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kylie's indieperiode is tof!. I Don't Need Anyone.
. zou zo een nummer van Annie of Rachel Stevens of Girls Aloud kunnen zijn.
.
Ik had nooit Gospel verwacht van Nick Cavequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album..
GET READY FOR LOOOOOVE!
THERE SHE GOES, MY BEAUTIFUL WORLD!
HEY! HO! OH BABY DONT YOU GO....OOOOOHHHHH.... SUPERNATRUALLY!
Ja! De hypebladen zijn hélemaal fan van Girls Aloud, dus het mag!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |