Alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen zou ik erover gaan nadenken om te komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij zou komen!
En zo ja, nou volgende keer beter
He wat jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maarrrrr dan kan IK nietHe jammer dan kom ik ook niet
![]()
Stomme Periquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
Peri ik en 3 anderen vinden je nu heel irritant met dit soort opmerkingen.
Die Prupke zou allang weg zijnquote:
RonaldV en RATMEN ofzo. Of ze liegt natuurlijk. Dat denk ik eerder. Maar het boeit ook geen fuck of het zo is of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zegt 3 anderen....betekend dat dat er meer zijn? Welke naast Rosalie dan nog meer???
Gestemd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[Kwart-Finale] Leukste vrouw uit Meerdijk (GTST)
Ten tijde van Arnie en Peter Kelder was ik een vaste kijkert hoor. Iedere avond keek ik samen met de hele familie.quote:
Arniequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ten tijde van Arnie en Peter Kelder was ik een vaste kijkert hoor. Iedere avond keek ik samen met de hele familie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:47 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen.!!!
Ik moet zo naar school.
Wow, veel sterkte! Dat zal je wel nodig hebben.quote:

Over zoiets hoef je toch niet na te denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen zou ik erover gaan nadenken om te komen.
Of het is een primitieve vorm van The Ring en ik ben volgende week dood.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een voicemail van een nummer uit de Nederlandse Antillen.. Daar ken ik heulemaal niemand!
En na een minuut heb ik het maar weer uitgeet, want je hoort alleen ruis, tikgeluiden en ander ondefinieerbaar gedoe. Ik vermoed een satanistische boodschap als ik het achterstevoren vertraagd luister.
Alweer??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen![]()
Blaasontsteking is a bitch [afbeelding]
[..]
Over zoiets hoef je toch niet na te denkendat dóe je gewoon
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |