abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:41:05 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34417325
hihi dat rijmt
maar het is wél zielig enzo

ter illustratie:



let wel: dit is een reconstructie!!
tijdens de productie hiervan zijn geen onnodige slachtoffers gevallen....

oh en oeps: t'tje teveel in de tt

[ Bericht 94% gewijzigd door babette21 op 24-01-2006 16:47:24 ]
pi_34417542
Ik had ook een topic! (Maar deze heeft meer potentie) Ik had nog geen titel...

Zus, zo heet dat filmpje nou eenmaal. Maar het is echt hilarisch, je moet het maar even gaan zien.
*zoekt link
pi_34417544
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34417570
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:52 schreef Airelle het volgende:
Ik had ook een topic! (Maar deze heeft meer potentie) Ik had nog geen titel...

Zus, zo heet dat filmpje nou eenmaal. Maar het is echt hilarisch, je moet het maar even gaan zien.
*zoekt link
SPOILER**SPOILER**SPOILER for AMNT SEASON FIVE!!!
http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2668933&pg=&skin=askmen&refsite=6183&mediaSize=default
SPOILER**SPOILER**SPOILER for AMNT SEASON FIVE!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:54:55 #5
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34417606
sjongejonge hadden jullie nou echt élf minuten nodig om de weg terug naar SC te vinden?!

MB ik heb nog 'n medicijntje voor je, werkt altijd bij keelpijn



en nu ga ik naar huis.................

ps. ik vind Tyra stom
pi_34417639
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge hadden jullie nou echt élf minuten nodig om de weg terug naar SC te vinden?!

MB ik heb nog 'n medicijntje voor je, werkt altijd bij keelpijn

[afbeelding]

en nu ga ik naar huis.................

ps. ik vind Tyra stom
P.S. Ik ook, maar wel lachwekkend.
pi_34417655
Door die twee t's rijmt het wel beter .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_34417664
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge hadden jullie nou echt élf minuten nodig om de weg terug naar SC te vinden?!

MB ik heb nog 'n medicijntje voor je, werkt altijd bij keelpijn

[afbeelding]

en nu ga ik naar huis.................

ps. ik vind Tyra stom
Nee hoor, maar FOK deed sloom .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:00:50 #9
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34417764
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
oh en oeps: t'tje teveel in de tt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34417823
bronchitis is vet naar, allemaal slijm spugen.
ik ken t jammer genoeg
Ik ben een meisje!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:03:19 #11
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34417854
*in de handen wrijft*

Nu is het wachten op die super-grappige Dada die komt vertellen dat NAF_NAF een kloon is van mij.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34417888
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef Airelle het volgende:
SPOILER**SPOILER**SPOILER for AMNT SEASON FIVE!!!
http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2668933&pg=&skin=askmen&refsite=6183&mediaSize=default
SPOILER**SPOILER**SPOILER for AMNT SEASON FIVE!!!
Wat een zielige hoopjes mens zeg Ik zie twee skeletten die het nieuwe supermodel moeten worden en dus blijkbaar worden gepromoot als zijnde "mooie vrouwen". Hoe moet dat met al die oppervlakkige meisjes die nu vinden dat ze te dik zijn. Vergeleken met die twee planken is iedereen dik Neem Tyra, zelfs ik had nu zoiets van "goh, effe naar de fitness Ty"

En hoe serieus ze dit alles nemen Mijn God wat een ellendige televisie.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34417993
Airelle, wat vind jij van Hingis? Wat een terugkeer, alhoewel ik niet denk dat ze het zal winnen. Tegen Clijsters gaat ze eruit, ik hoop van niet, maar denk van wel
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34418024
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
*in de handen wrijft*

Nu is het wachten op die super-grappige Dada die komt vertellen dat NAF_NAF een kloon is van mij.
errr
Ik ben een meisje!
pi_34418040
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

errr
Ben jij een kloon van Bupatih of zo?
pi_34418099
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef Dada het volgende:

[..]

Wat een zielige hoopjes mens zeg Ik zie twee skeletten die het nieuwe supermodel moeten worden en dus blijkbaar worden gepromoot als zijnde "mooie vrouwen". Hoe moet dat met al die oppervlakkige meisjes die nu vinden dat ze te dik zijn. Vergeleken met die twee planken is iedereen dik Neem Tyra, zelfs ik had nu zoiets van "goh, effe naar de fitness Ty"

En hoe serieus ze dit alles nemen Mijn God wat een ellendige televisie.
Uiterst vermakelijk, deze televisie .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:10:31 #17
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34418108
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Bupatih of zo?
En die PI erbij. ! Treffende gelijkenis.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34418138
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef Dada het volgende:
Airelle, wat vind jij van Hingis? Wat een terugkeer, alhoewel ik niet denk dat ze het zal winnen. Tegen Clijsters gaat ze eruit, ik hoop van niet, maar denk van wel
Hingis vind ik mooi spelen. Erg knap dat ze zo'n comeback maakt op dit moment. Ik hoop alleen dat ze het kan redden met haar eindeloos lange rally's van achteruit. . Tegen flexiebele netspeelsters kan ze het nog wel eens erg moeilijk krijgen.
pi_34418139
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Bupatih of zo?
Joh, hoe raad je dat zo snel!
Ik ben een meisje!
pi_34418182
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef Airelle het volgende:
Hingis vind ik mooi spelen. Erg knap dat ze zo'n comeback maakt op dit moment. Ik hoop alleen dat ze het kan redden met der ellelange rally's van achteruit. .
Jij was toch een fan van Sharapova? Ik word echt gek van dat gekreun van dat wijf
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34418225
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef Dada het volgende:

[..]

Wat een zielige hoopjes mens zeg Ik zie twee skeletten die het nieuwe supermodel moeten worden en dus blijkbaar worden gepromoot als zijnde "mooie vrouwen". Hoe moet dat met al die oppervlakkige meisjes die nu vinden dat ze te dik zijn. Vergeleken met die twee planken is iedereen dik Neem Tyra, zelfs ik had nu zoiets van "goh, effe naar de fitness Ty"

En hoe serieus ze dit alles nemen Mijn God wat een ellendige televisie.
Ik kan me er niet zo druk om maken. Modellen zijn nu eenmaal dun, voel me er niet minder om ofzo. En Tyra denkt gewoon dat ze alle wijsheid van de wereld in pacht heeft, maar wie is zij nu eenmaal? America's Next Top Model moet je ook niet serieus nemen, je moet er serieus om lachen .
pi_34418237
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef NAF_NAF het volgende:
bronchitis is vet naar, allemaal slijm spugen.
ik ken t jammer genoeg
Ik zag het aan je schrijfstijl. .
Zó Bupatih, dat.
pi_34418268
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:12 schreef Dada het volgende:

[..]

Jij was toch een fan van Sharapova? Ik word echt gek van dat gekreun van dat wijf
Fan? Ik ben nergens fan van maar ik bewonder een aantal dingen aan haar ja. Onder andere haar forehand en haar sterke instelling! Maar dat geschreeuw wordt met de dag erger inderdaad, moet mateloos irritant zijn voor haar tegenspeelsters. .
pi_34418353
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef Airelle het volgende:
Ik kan me er niet zo druk om maken. Modellen zijn nu eenmaal dun, voel me er niet minder om ofzo.
Mooi zo
quote:
En Tyra denkt gewoon dat ze alle wijsheid van de wereld in pacht heeft, maar wie is zij nu eenmaal? America's Next Top Model moet je ook niet serieus nemen, je moet er serieus om lachen .
Dat ze zichzelf zo serieus nemen, dat zit mij dwars. Het is absolute bagger, het type vermaak van iemand letterlijk op z'n bek zien gaan ofzo, een brandend autowrak, dat werk. Niet mijn televisie, maar dat mag de pret voor diegene die kijkt niet drukken natuurlijk
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')