Ja, die waren vaak wel irritant ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat Ellenkliekje was sowieso best erg (die bedoel je toch?)
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier heb je 10 cent, dan kun je iemand opbellen die het wél interesseert..
Over welke quote heb je het nuquote:
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken hebquote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen mequote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Mwoah, ik vond jou verre van irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken heb.
Terwijl ze er toen al uit wasquote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen me.
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.quote:
Toen ze achter ons dat gingen zingen voor Ellen om 11 uur, was zo hinderlijk, daaromquote:Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Terwijl ze er toen al uit was![]()
. Wat stom zeg
!
Ik heb het óver jou.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.
Je vond dát een stomme postquote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het óver jou.
Met je stomme posts enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |