Ja, die waren vaak wel irritant ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat Ellenkliekje was sowieso best erg (die bedoel je toch?)
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier heb je 10 cent, dan kun je iemand opbellen die het wél interesseert..
Over welke quote heb je het nuquote:
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken hebquote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen mequote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Mwoah, ik vond jou verre van irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken heb.
Terwijl ze er toen al uit wasquote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen me.
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.quote:
Toen ze achter ons dat gingen zingen voor Ellen om 11 uur, was zo hinderlijk, daaromquote:Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Terwijl ze er toen al uit was![]()
. Wat stom zeg
!
Ik heb het óver jou.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.
Je vond dát een stomme postquote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het óver jou.
Met je stomme posts enzo.
Same herequote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Raffaëla - Right here, Right now.
Je wou in de tuin gaan zitten?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Ah, en ik baal ervan dat nu de zon eindelijk schijnt ik aan de studie moet.
Nou ja, in ieder geval iets doenquote:
Kazaaquote:Op zondag 12 maart 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Ik zoek alleen nog de MP3s van die andere twee van gisteravond, die heeft kazaa nog niet.
maar dan moet ik wel je mailadres weten Bèèv.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kazaa. Hij pakt ze hier wel, kijk later maar of je mail hebt.
Je. Bent. Gek.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef Airelle het volgende:
Ik ga ook in de tuin zitten. Kan het niet laten met dit heerlijke weer.
bobxxvanxxopstal27 at hotmail.comquote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel je mailadres weten Bèèv.
Ja het is wel koud, maar diequote:
Ga je schamen. Je kunt het online terugkijken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
Airellebelle, ik ben WIDM weer vergeten.. En die linkjes op de site doen het niet
!
Wachtrij, zodra ik ze heb, mail ik jequote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
bobxxvanxxopstal27 at hotmail.com
Zonder de xx dan he, maar anders googlet 'ie hem weer
.
Zou je die willen sturen. Ik heb geen Kazaa en al die onzin.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef BVO het volgende:
Heb Think nu ook binnen, maar echt, zelfs op MP3 is die echt geniaal.
Als.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Paltos het volgende:
Bupie.
Evenveel als.
Evenveel dan.
Ik zie het steeds raar in kranten staan.. Wat is juist?![]()
Hee wat tof! Daar staan de oude afleveringen nog.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je kunt het online terugkijken.
www.tvopjepc.nl
Jij bent hier geen mod tochquote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
Stop eens met al die warez-requests!
Alleen maar oude afleveringen zekerquote:Op zondag 12 maart 2006 14:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee wat tof! Daar staan de oude afleveringen nog.![]()
De nieuwe als het goed is ook (binnekort).quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen maar oude afleveringen zeker.
Relexed Beev, ik was even koffie halenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:42 schreef BVO het volgende:
EEEEEEEEEEV KOM DAN ONLINE POTVERDRIE.
Of ehh, je bent wel online, maar bent er niet blijkbaar.
Als.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Paltos het volgende:
Bupie.
Evenveel als.
Evenveel dan.
Ik zie het steeds raar in kranten staan.. Wat is juist?![]()
Doet de link op www.wieisdemol.nl het bij jou wel?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Relexed Beev, ik was even koffie halen.
Die site is gewoon bereikbaar hier.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doet de link op www.wieisdemol.nl het bij jou wel?
Ja, de site doet het ook wel, de linkjes voor het terugkijken alleen nietquote:
Ik heb jou al eerder gevraagd of je wilt kappen met warezrequests. Hierbij nogmaals en wmb de laatste keer. Dit geldt overigens ook voor de rest. Ik neem aan dat de policy bekend is.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou je die willen sturen. Ik heb geen Kazaa en al die onzin.
gaat je niks aan apestaartje google mail punt de hele wereld.
Oké.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder gevraagd of je wilt kappen met warezrequests. Hierbij nogmaals en wmb de laatste keer. Dit geldt overigens ook voor de rest. Ik neem aan dat de policy bekend is.
Volgens mij had ik het - zoals Duvel wel beweerde - nooit eerder gedaan hoor. Maargoed. Ik zal me inhouden en me gelijk tot jou richten op msn de volgende keer.quote:
Oh jawel, hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het - zoals Duvel wel beweerde - nooit eerder gedaan hoor. Maargoed. Ik zal me inhouden en me gelijk tot jou richten op msn de volgende keer.
MP3's, gekraakte programma's die op het internet te vinden zijn,...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me echt heel lang afgevraagd wat warez waren.
Aha.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
MP3's, gekraakte programma's die op het internet te vinden zijn,...
Je zult er altijd eentje blijvenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha.
Ja, ondertussen wist ik het wel ongeveer, maar nu dus nog iets beter.
(Word ik ooit nog een niet-n00b?)
quote:
Dat maakt natuurlijk niks uitquote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik mezelf gelijk weer hersteld (ge-edit dus).
Wel voor het feit of hij mij wel of niet gevraagd heeft het niet te doenquote:
Dat had ik vanmiddag ook, toen was ik gewoon de eerstequote:
Die kan onder het kopje "Domme vragen"quote:
Nou enquote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kan onder het kopje "Domme vragen".
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
Buup zit je al klaar voor Treble?
En ik heb nog steeds bar weinig gedaan voor school.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
wel fijn trouwens, ik heb nu mn protocol bijna af.
Maud is stom!quote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat Maud wint. Al is het alleen maar om Bupie te pesten.
En dat is vreemdquote:
Nee!quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef PumpingsoaB het volgende:
Ze is een nymfomaantje. (Ik ken de kerel die de lichten verzorgt bij hun shows)
Nou ja, zo heette iemand die een nummer voor Behave had geschreven.quote:
Toffe ouders.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, zo heette iemand die een nummer voor Behave had geschreven.![]()
Die liggen nog op haar nachtkastje.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar zijn Mauds tieten gebleven?
Zhennie!!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand deze[afbeelding]
in mijn avatar verwerken?
![]()
![]()
![]()
Slechts driequote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhennie!!
maar eh, hoeveel van die awards zijn er vergeven?? ik heb deze al vaker langs zien komen
Dit nummer is al leuker.quote:
Wat kut voor je.quote:
Ik vind het wel tof juistquote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
dat Treblegedoe is toch niet serieus he?!
ik bedoel, ik heb 't nu aanstaan, en een koppel adhd'ers is nog rustiger
Leukste van allemaal iig. Maar ik heb alleen de korte stukjes gehoord.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
dat Treblegedoe is toch niet serieus he?!
ik bedoel, ik heb 't nu aanstaan, en een koppel adhd'ers is nog rustiger
ik heb 't pas net aanstaan, maar dit vind ik niks.....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Leukste van allemaal iig. Maar ik heb alleen de korte stukjes gehoord.![]()
DIE WAS VAN MIJ JAquote:
Hind is verleden tijd? Of is dit gewoon een tussendoortje?quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hind is verleden tijd? Of is dit gewoon een tussendoortje?
Ga toch weg stinkdier!!! Zomaar evenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
En dan zeuren over niksan-TT's, hè! [afbeelding]
Ik ga maar voor de week overwinningen nu, iedereen van 1 team.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef BVO het volgende:
Je hebt veel te laat al dat geld uitgegeven.
Like duh, het is doorgestoken kaartquote:
Is die erquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef BVO het volgende:
Wat vind je van onze übertoffe FOK!corner op het Raffaforum?!.
Het was een serieuze vraag, ik heb echt geen flauw idee hoe of watquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like duh, het is doorgestoken kaart.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef BVO het volgende:
Wat vind je van onze übertoffe FOK!corner op het Raffaforum?!.
Ok, ik vond het ook al een domme vraagquote:
Het is een vrij irritant forum, je moet ook elke keer opnieuw inloggenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
Wel verschrikelijk irritant dat je steeds heen en weer moet scrollen enzo.
Jeroenquote:
quote:Svensational wrote on 12-03-2006 22:41:49:
Maar dit is de FOK!corner, niet voor buitenstaanders dus!
Is er een Raffa forum dan?quote:
Ze zijn nu bezigquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, ik heb echt geen flauw idee hoe of wat.
Maud is derde gewordenquote:
quote:
Oh, dan hoop ik dat die dudes gaan winnen, weer eens wat anders en misschien stemmen al die landen dan op onze So g3ile b0YsZz!quote:
In de Kalverstraatquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Treble vrijdag in Amsterdam gezien. In de Kalverstraat...
Mijn god, die gaan serieus ons land vertegenwoordigen? Niet dat het Songfestival so prestigeus is, maar toch. Mn eer, wat doen zequote:
Disco Inferno deed ze zeker goed, super performance! En Right Here Right Now in de versie van Floortje was slaapverwekkend, Bij Raffa kreeg ik gewoon kippenvel. Downloaden dusquote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Disco Inferno (van gister) is wmb het allerbeste performance die ooit is gemaakt bij IDOLS!
En haar nummer van Right Here Right Now na de uitslag was zoooooo "kippenvel" DAMN
Fucking hellquote:samantha wrote on 12-03-2006 22:45:55:
:mad::red::roll::o;):mosh::D hoi sgat toen het de eerste dag was van idols i zag jou ikik zij je ben best wel mooivoor ik weet niet welke taal jij bent maar en me ma zij ik denk dat zei gaat winnen en toen zag me ma foortje en ma zei die meisje gaat winnen enik zij nee zei winnen nooit en ik en ma ma hebben een weddenschap gehoudenwin er zal winnen ik heb voor u gekozen en me ma voor foorjte en ik heb van me 100euro gewonnen omdat jij heb gewonnen en ik was zo bang dat jij niet zalwinnen maarik ben blin dat jij heb gewonnen
:D:(:P:SB)8|:lol::angry:
Ok, dan wil ik nu een linkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is daar iemand die jouw ava heeft. En die heet Jeroen.
quote:
quote:ik weet niet welke taal jij bent
Niksquote:
Jezus, wat een kapsoneswijf die Raffaëlaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Nu op Hart in het Land (of hoe heet dat) vervelende kutkinderen die Raffaëla de hele dag stalken en teisteren en daarna boos zijn omdat ze geen tijd voor ze heeft
![]()
Etters!
rr!1!!!11!!!
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Disco Inferno deed ze zeker goed, super performance! En Right Here Right Now in de versie van Floortje was slaapverwekkend, Bij Raffa kreeg ik gewoon kippenvel. Downloaden dus
Die demonenkrengen zijn hier de schuldigen!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, wat een kapsoneswijf die Raffaëla.
Whehequote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks.
. Maar zo bracht jij het
.
Zhenniequote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die demonenkrengen zijn hier de schuldigen!![]()
rr!1!!1
quote:Svensational wrote on 12-03-2006 22:55:54:ik had dat ook joh memoeder zei zo van raffaela die gaat eg nie winnen ik so van egwwle doe niet zo dom raf is veel beeter dan floortje maar jah ze was koppig he dus ik so van nou sulle we wedde vooir een maande afwasd deon zij zo van ok is goe deal maar raf won dus nou hoef ik een maadn geenafaws te doen
niet dat isk dat eerst wel most doen ghoor maar tog wel tof dat raffa gewonne heeft echt cool luv ya raffaela iedereen die jou kritiek heeft is gewoon stom
oll::o;):mosh:
Je bent erg overtuigend als iemand van 10 met een geestelijke beperking.quote:
Of een bacoboyquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent erg overtuigend als iemand van 10 met een geestelijke beperking.
Ik neem aan een DVD?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhennie10x raden wat ik vandaag heb gekocht
Heb je nog tegen Djem gezegd dat ik op haar wacht?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Treble vrijdag in Amsterdam gezien. In de Kalverstraat...
Iemand die hier sporadisch even haar mening komt neergooien en dan weer in stilte verdwijnt..quote:
Je mag best blijven hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Iemand die hier sporadisch even haar mening komt neergooien en dan weer in stilte verdwijnt..
Wel een DVD maar helaas geen serenity (komt pas in mei...)quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik neem aan een DVD?
Die van Serenity wellicht?
Ja, want wij zijn tof.quote:
Sorry dat ik het ga zeggen maar... in het echt zijn ze nog lelijkerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog tegen Djem gezegd dat ik op haar wacht?
Echt niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry dat ik het ga zeggen maar... in het echt zijn ze nog lelijker
Echt wel.. ik ben Goddelijk.. kan je van Treble niet zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet.!
EN JIJ TREKT VOLLE ZALEN!!![]()
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees er trots opquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Djeez, is het tegenwoordig in om Djem leuk te vinden?
Ik was het eerste!
Jij vraagt echt om een ban hèquote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan bekt Zhenar toch een stuk beterquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan bekt Zhenar toch een stuk beter
quote:
Incrowdspeak!quote:
Ja maar Bupa is geen Admin...quote:
Heb je al geraden welke ik heb gekocht?quote:
Damn... ik zou wel een hap willen nemen van die zeep...quote:
Hind?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je al geraden welke ik heb gekocht?
Hind: Seizoen 1 van.....
Probeer het eens. Schuimbekken krijgt een andere betekenisquote:Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn... ik zou wel een hap willen nemen van die zeep...
Ik vraag je wat Bupatihquote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Buup, heb je vandaag Shouf Shouf gezien?
quote:
Dat Hind gedoe.. is een IDO term.. ipv Hint zeggen we altijd Hind..quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Probeer het eens. Schuimbekken krijgt een andere betekenis
Spieken is stoutquote:Op zondag 12 maart 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat Hind gedoe.. is een IDO term.. ipv Hint zeggen we altijd Hind..
What an idiot... kon je niet gewoon stiekem spieken in het dvd topic?
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spieken is stout![]()
MaarCarnivale!
![]()
Jouw smaak...![]()
![]()
!
![]()
Ik heb je nooit meer gewild dan nuquote:
Niet bij Dizer!quote:
Nee anders kom je lekker met iets origineels aanquote:
Zuig mijn piemel?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee anders kom je lekker met iets origineels aan![]()
quote:
Dat bepaal ik zelf wel jaquote:
Okee.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnen
quote:
Jammer hequote:
Je bent wel minder kut dan het forum waarvan je mod bent.quote:
Ik dacht dat jij ook soms Idols keekquote:Op maandag 13 maart 2006 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je bent wel minder kut dan het forum waarvan je mod bent.
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Buup, heb je vandaag Shouf Shouf gezien?
Als ik nu niet weg ga, dan kom ik wel te laat op m'n werk ja.quote:
quote:
Inderdaad, het zou natuurlijk 'gequotet' moeten zijn.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou natuurlijk 'gequotet' moeten zijn.
quote:
Ik word toch niet gehaat en uitgekotst omdat ik Bas en Joël uitlach?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom, Bupatih? Waarom doe je zo je best om gehaat en uitgekotst te worden?![]()
Nee, omdat je er een plaatje van post.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik word toch niet gehaat en uitgekotst omdat ik Bas en Joël uitlach?
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, omdat je er een plaatje van post.![]()
(zie je wel, haat en kots!)
Hoi scheetjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
17 hele minuten wachten op een reactie en dan krijgt ik enkel dit?!?!??
he lekker dingquote:
Ramen lappen??? Vrouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
he lekker ding
ik moest vanmorgen alweer aan je denken![]()
maar ik heb wel 'n rare dag, want ik had vanmorgen ook de neiging om de ramen te lappen![]()
anyway, ik ga pauze houden ofwel even een rondje lopen
tot straks
Kontebonker.quote:
vreselijk nummertjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Ik had gister Topstars - Jong bij Top of the Pops gezien, wat heb ik me gelachen.
Die ken ik niet, even kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
vreselijk nummertje
ze draaien 'm 's morgens vroeg vaak op tv.... waardoor die de halve dag in m'n hoofd blijft zitten
die vorige was trouwens wel leuk, Spring
Wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Ik had gister Topstars - Jong bij Top of the Pops gezien, wat heb ik me gelachen.
Ze ziet er inderdaad een beetje uitgewoond uit.quote:
Ik vind haar een fantastische uitstraling hebben. Lekker nonchalant.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad een beetje uitgewoond uit.
Ik weet dat je Nico Steenbergen leuker vind.quote:
Ik vind haar vooral slaperig overkomen, met dat haar en die blik.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind haar een fantastische uitstraling hebben. Lekker nonchalant.
wie?!!??!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
Ik weet dat je Nico Steenbergen leuker vind.
Net of jij niet de hele nacht wakker zou hebben gelegen als je opeens een nieuwsprogramma moest presenterenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral slaperig overkomen, met dat haar en die blik.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of jij niet de hele nacht wakker zou hebben gelegen als je opeens een nieuwsprogramma moest presenteren.
oeh da's wel een sexy dude jaquote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef pberends het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=nico%20steenbergen&sa=N&tab=wi
6e plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |