Jeroenquote:
quote:Svensational wrote on 12-03-2006 22:41:49:
Maar dit is de FOK!corner, niet voor buitenstaanders dus!
Is er een Raffa forum dan?quote:
Ze zijn nu bezigquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, ik heb echt geen flauw idee hoe of wat.
Maud is derde gewordenquote:
quote:
Oh, dan hoop ik dat die dudes gaan winnen, weer eens wat anders en misschien stemmen al die landen dan op onze So g3ile b0YsZz!quote:
In de Kalverstraatquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Treble vrijdag in Amsterdam gezien. In de Kalverstraat...
Mijn god, die gaan serieus ons land vertegenwoordigen? Niet dat het Songfestival so prestigeus is, maar toch. Mn eer, wat doen zequote:
Disco Inferno deed ze zeker goed, super performance! En Right Here Right Now in de versie van Floortje was slaapverwekkend, Bij Raffa kreeg ik gewoon kippenvel. Downloaden dusquote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Disco Inferno (van gister) is wmb het allerbeste performance die ooit is gemaakt bij IDOLS!
En haar nummer van Right Here Right Now na de uitslag was zoooooo "kippenvel" DAMN
Fucking hellquote:samantha wrote on 12-03-2006 22:45:55:
:mad::red::roll::o;):mosh::D hoi sgat toen het de eerste dag was van idols i zag jou ikik zij je ben best wel mooivoor ik weet niet welke taal jij bent maar en me ma zij ik denk dat zei gaat winnen en toen zag me ma foortje en ma zei die meisje gaat winnen enik zij nee zei winnen nooit en ik en ma ma hebben een weddenschap gehoudenwin er zal winnen ik heb voor u gekozen en me ma voor foorjte en ik heb van me 100euro gewonnen omdat jij heb gewonnen en ik was zo bang dat jij niet zalwinnen maarik ben blin dat jij heb gewonnen
:D:(:P:SB)8|:lol::angry:
Ok, dan wil ik nu een linkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er is daar iemand die jouw ava heeft. En die heet Jeroen.
quote:
quote:ik weet niet welke taal jij bent
Niksquote:
Jezus, wat een kapsoneswijf die Raffaëlaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Nu op Hart in het Land (of hoe heet dat) vervelende kutkinderen die Raffaëla de hele dag stalken en teisteren en daarna boos zijn omdat ze geen tijd voor ze heeft
![]()
Etters!
rr!1!!!11!!!
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Disco Inferno deed ze zeker goed, super performance! En Right Here Right Now in de versie van Floortje was slaapverwekkend, Bij Raffa kreeg ik gewoon kippenvel. Downloaden dus
Die demonenkrengen zijn hier de schuldigen!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, wat een kapsoneswijf die Raffaëla.
Whehequote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks.
. Maar zo bracht jij het
.
Zhenniequote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die demonenkrengen zijn hier de schuldigen!![]()
rr!1!!1
quote:Svensational wrote on 12-03-2006 22:55:54:ik had dat ook joh memoeder zei zo van raffaela die gaat eg nie winnen ik so van egwwle doe niet zo dom raf is veel beeter dan floortje maar jah ze was koppig he dus ik so van nou sulle we wedde vooir een maande afwasd deon zij zo van ok is goe deal maar raf won dus nou hoef ik een maadn geenafaws te doen
niet dat isk dat eerst wel most doen ghoor maar tog wel tof dat raffa gewonne heeft echt cool luv ya raffaela iedereen die jou kritiek heeft is gewoon stom
oll::o;):mosh:
Je bent erg overtuigend als iemand van 10 met een geestelijke beperking.quote:
Of een bacoboyquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent erg overtuigend als iemand van 10 met een geestelijke beperking.
Ik neem aan een DVD?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhennie10x raden wat ik vandaag heb gekocht
Heb je nog tegen Djem gezegd dat ik op haar wacht?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Treble vrijdag in Amsterdam gezien. In de Kalverstraat...
Iemand die hier sporadisch even haar mening komt neergooien en dan weer in stilte verdwijnt..quote:
Je mag best blijven hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Iemand die hier sporadisch even haar mening komt neergooien en dan weer in stilte verdwijnt..
Wel een DVD maar helaas geen serenity (komt pas in mei...)quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik neem aan een DVD?
Die van Serenity wellicht?
Ja, want wij zijn tof.quote:
Sorry dat ik het ga zeggen maar... in het echt zijn ze nog lelijkerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog tegen Djem gezegd dat ik op haar wacht?
Echt niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry dat ik het ga zeggen maar... in het echt zijn ze nog lelijker
Echt wel.. ik ben Goddelijk.. kan je van Treble niet zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet.!
EN JIJ TREKT VOLLE ZALEN!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |