Ja, die waren vaak wel irritant ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat Ellenkliekje was sowieso best erg (die bedoel je toch?)
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier heb je 10 cent, dan kun je iemand opbellen die het wél interesseert..
Over welke quote heb je het nuquote:
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken hebquote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen mequote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die waren vaak wel irritant ja.
Mwoah, ik vond jou verre van irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik eigenlijk niet echt recht van spreken heb.
Terwijl ze er toen al uit wasquote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet je dat mijn aanhang nog de hele treinrit 'Ellen is okay olee olee' heeft lopen blerren tegen me.
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.quote:
Toen ze achter ons dat gingen zingen voor Ellen om 11 uur, was zo hinderlijk, daaromquote:Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Terwijl ze er toen al uit was![]()
. Wat stom zeg
!
Ik heb het óver jou.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je quote alleen die quote, dus ik heb geen idee tegen wie je het hebt.
Je vond dát een stomme postquote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het óver jou.
Met je stomme posts enzo.
Same herequote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Raffaëla - Right here, Right now.
Je wou in de tuin gaan zitten?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Ah, en ik baal ervan dat nu de zon eindelijk schijnt ik aan de studie moet.
Nou ja, in ieder geval iets doenquote:
Kazaaquote:Op zondag 12 maart 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Ik zoek alleen nog de MP3s van die andere twee van gisteravond, die heeft kazaa nog niet.
maar dan moet ik wel je mailadres weten Bèèv.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kazaa. Hij pakt ze hier wel, kijk later maar of je mail hebt.
Je. Bent. Gek.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef Airelle het volgende:
Ik ga ook in de tuin zitten. Kan het niet laten met dit heerlijke weer.
bobxxvanxxopstal27 at hotmail.comquote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel je mailadres weten Bèèv.
Ja het is wel koud, maar diequote:
Ga je schamen. Je kunt het online terugkijken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
Airellebelle, ik ben WIDM weer vergeten.. En die linkjes op de site doen het niet
!
Wachtrij, zodra ik ze heb, mail ik jequote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
bobxxvanxxopstal27 at hotmail.com
Zonder de xx dan he, maar anders googlet 'ie hem weer
.
Zou je die willen sturen. Ik heb geen Kazaa en al die onzin.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef BVO het volgende:
Heb Think nu ook binnen, maar echt, zelfs op MP3 is die echt geniaal.
Als.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Paltos het volgende:
Bupie.
Evenveel als.
Evenveel dan.
Ik zie het steeds raar in kranten staan.. Wat is juist?![]()
Hee wat tof! Daar staan de oude afleveringen nog.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga je schamen. Je kunt het online terugkijken.
www.tvopjepc.nl
Jij bent hier geen mod tochquote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
Stop eens met al die warez-requests!
Alleen maar oude afleveringen zekerquote:Op zondag 12 maart 2006 14:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee wat tof! Daar staan de oude afleveringen nog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |