Hoi scheetjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
17 hele minuten wachten op een reactie en dan krijgt ik enkel dit?!?!??
he lekker dingquote:
Ramen lappen??? Vrouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
he lekker ding
ik moest vanmorgen alweer aan je denken![]()
maar ik heb wel 'n rare dag, want ik had vanmorgen ook de neiging om de ramen te lappen![]()
anyway, ik ga pauze houden ofwel even een rondje lopen
tot straks
Kontebonker.quote:
vreselijk nummertjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Ik had gister Topstars - Jong bij Top of the Pops gezien, wat heb ik me gelachen.
Die ken ik niet, even kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
vreselijk nummertje
ze draaien 'm 's morgens vroeg vaak op tv.... waardoor die de halve dag in m'n hoofd blijft zitten
die vorige was trouwens wel leuk, Spring
Wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
Ik had gister Topstars - Jong bij Top of the Pops gezien, wat heb ik me gelachen.
Ze ziet er inderdaad een beetje uitgewoond uit.quote:
Ik vind haar een fantastische uitstraling hebben. Lekker nonchalant.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad een beetje uitgewoond uit.
Ik weet dat je Nico Steenbergen leuker vind.quote:
Ik vind haar vooral slaperig overkomen, met dat haar en die blik.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind haar een fantastische uitstraling hebben. Lekker nonchalant.
wie?!!??!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
Ik weet dat je Nico Steenbergen leuker vind.
Net of jij niet de hele nacht wakker zou hebben gelegen als je opeens een nieuwsprogramma moest presenterenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral slaperig overkomen, met dat haar en die blik.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of jij niet de hele nacht wakker zou hebben gelegen als je opeens een nieuwsprogramma moest presenteren.
oeh da's wel een sexy dude jaquote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef pberends het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=nico%20steenbergen&sa=N&tab=wi
6e plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |