ik ben ook 1.65, maar 47 kilo was echt te weinig hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik weeg 47 kilo en ik vind het prima. Maar ik ben dan ook maar 1.65m
Ik weeg nu dus minder dan 45 bij 1.70... Toch wel iets te weinigquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik weeg 47 kilo en ik vind het prima. Maar ik ben dan ook maar 1.65m
Ik zie je smiley niet...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Ja toch?! Fipo! Ik zweer je! Ik post die fipo, weet je!
Serieus, chick! Maak geen motherfucking grapjes met mij! Ik zweer je, ik maak je kapot!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
wat heeft die smiley van jou nou toch op z'n hoofd?!?![]()
Voor mij is dit al heel wat, ik ben nog dunner geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben ook 1.65, maar 47 kilo was echt te weinig hoor
had nul weerstand meer
en mijn omgeving wees me er regelmatig op dat de heroïnelook al 'n tijdje uit was
quote:
Bronvermelding?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
Charlatan & Scary B.
Wat voel ik me hier thuis ineensquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je lult, gek! Serieus! Elke chick ziet mij staan! Waarom jij niet? Heb je poep in je ogen ofzo!
Bwahaha! Hé, Mustafa! Deze chick heeft poep in d'r ogen, weet je?!! Echt niet relaxed, weet je? Ze ziet me niet staan, man!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je lult, gek! Serieus! Elke chick ziet mij staan! Waarom jij niet? Heb je poep in je ogen ofzo!
Bwahaha! Hé, Mustafa! Deze chick heeft poep in d'r ogen, weet je?!! Echt niet relaxed, weet je? Ze ziet me niet staan, man!
ik zie het er ech niet inquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Check die vet lauwe bandana van mij, gek!
Ééééééé, chickie! Hé, chickie! Ik check je kont, weet je! Woooeeeeeeh!quote:
Net of zij het niet gejat heeft.quote:
Nee, ik woon tussen ze inquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah je werkt inmiddels ook met kansloze jongeren?!?
betere motivatie voor een paar extra kilo's is er nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:44 schreef MissBliss het volgende:
En ik krijg ook wel een beetje de heroïnelook
Ik verzin die van mij wel zelf.quote:
Tfoe..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ééééééé, chickie! Hé, chickie! Ik check je kont, weet je! Woooeeeeeeh!Lekkere billen, weet je! Hé, chickie! Schud eens met je billen, wil je? Laat eens zien, gek! Laat nou zien, gek! Ik zweer je, ik check je helemaal uit. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |