Verkiezingen zijn voor zwakke landjes zonder sterke, charismatische leider.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Paltos het volgende:
Elections have been outlawed and the death penalty has been reintroduced.
Whehehehehe.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Paltos het volgende:
Elections have been outlawed and the death penalty has been reintroduced.
Whehehehehe.![]()
![]()
nu jij weerquote:and the government's religious works are headed by a New Age guru
quote:
Ik vind mijn:quote:
Nog steeds erg amusant.quote:Its compassionate, cynical population of 7 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."
Wel! Maar het staat er niet meer bij omdat er daarna weer allemaal andere ontwikkelingen waren!quote:
dus is het niet meer van belangquote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
Wel! Maar het staat er niet meer bij omdat er daarna weer allemaal andere ontwikkelingen waren!![]()
Svenniepennie! En zoals ik al dacht trouwens, Timmai wil dus heel graag gaan, maar had het gevoel dat ie dat beter niet kon doen vanwege de aanwezigheid van die relnicht CDP omdat hij zo bazig deed over de kaartjesquote:
Gokkende kinderen heb/had ik ook!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus is het niet meer van belang
hoewel.... dan ben ik m'n regenwouden ook ineens kwijt... en m'n gokkende kinderen
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ik snapte sowieso al niet dat je ze aan Timmai wilde geven, die is alleen nog maar in IDO geweest om te zeggen dat hij ook wel kaartjes zou willen hebben...
Ik ben met hem aan het mailen. Hij wil graag maar is bang dat hij niet zo gewardeerd wordt door de groep! En trouwens... weet je dat zeker van timmai:quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zou zeggen, mail Timmai even. Maar zou als ik gister al zei:
[..].
Whehe, deze moet je een keer gebruiken in FB bij een opmerking van een FA/A/SA.quote:
Vraag 1. Waarom kijk je in mijn profielquote:Op maandag 27 februari 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Sven, je hebt gewoon hetzelfde 'MSN-adres' in je profiel staan als ik!
Antwoord 1: Gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag 1. Waarom kijk je in mijn profiel?
Vraag 2. Waarom aap je mij na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |