quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken heel veel Evelienen
maar ik begrijp wat je bedoeld, ik kijk ook altijd op als ik m'n naam op tv hoor ofzo....
beetje jammer dat de enige bekende naamgenoot zo'n doos is [he Buup]
je bent liefquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Whehe!
Zij is het niet waard om zo'n mooie naam te dragen.
Jep. (Sorry voor het late antwoord.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Airelle het volgende:
GH bup?
Don't mindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. (Sorry voor het late antwoord.)
quote:
quote:Its compassionate, cynical population of 32 million...
wat betekent dit???quote:are kept under strict control by the oppressive government, which measures its success by the nation's GDP and refers to individual citizens as "human resources."
dat ligt er een heel klein beetje aan wat je ermee wilt gaan doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Airelle het volgende:
Ik wil graag gebruik maken van jullie mening/advies.
Kun je beter Frans of Engels gaan studeren?
Ja maar voor erbijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ligt er een heel klein beetje aan wat je ermee wilt gaan doen
ps. je ging toch rechten doen, ofzo??
Ik had niet eens tijd om een TT te verzinnen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tsssk.
Wel tijd om te openen, niet om te centraliseren... maak dat de cat niet wijs!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
wat betekent dit???![]()
oh ik ben trouwens geen moralistische democratie meer, ik heb nu zóveel regels en wetten,
dat ik een Iron Fist Consumerists ben![]()
De mijne zijn ook cynisch! Hoewel dat niet altijd zo positief is, laat ze maar gewoon ironisch en misschien een beetje sarcastisch zijn.quote:Its hard-nosed, hard-working, cynical population of 18 million..
als je verder niks met Frans wil gaan doen, dus dat meer wilt studeren omdat 't leuk is, dan heb je aan Engels uiteraard meer... aan de andere kant, voor je Rechtenstudie zal je ook tig boeken in 't Engels moeten doorspitten [grotendeels waarschijnlijk], dus dan in Frans wel 'n welkome afwisseling [lijkt mij]quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Airelle het volgende:
Ja maar voor erbij. Als je Inter. en Eur. Recht gaan doen moet je verplicht een van deze twee talen doen trouwens.
Ik wil het bedrijfsleven in (denk ik nu). Maar kijk Engels is een wereldtaal. Maar als je een beetje fatsoenlijk frans kan is dat zeldzamer zeg maar.
Ja dat was mijn gedachte ook. Engels kan ik nu redelijk, maar niet vloeiend uiteraard (maar dat leer je dan hopelijk door het leren en lezen van al die engelse boeken).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je verder niks met Frans wil gaan doen, dus dat meer wilt studeren omdat 't leuk is, dan heb je aan Engels uiteraard meer... aan de andere kant, voor je Rechtenstudie zal je ook tig boeken in 't Engels moeten doorspitten [grotendeels waarschijnlijk], dus dan in Frans wel 'n welkome afwisseling [lijkt mij]
quote:Bupatistan's TV soaps--famous around the region--have come under fire for their lack of ethnic diversity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |