Bosvruchten denk ikquote:
Het was iig heel heet!quote:
Tsja, koude bosvruchtenthee geef je zelfs je zusje niet.quote:
Dat zou wel heel cru zijn...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, koude bosvruchtenthee geef je zelfs je zusje niet.
Whehe, dan weet je zeker dat ze het expres deed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou wel heel cru zijn...
Nee, ze zei dat er melk bijzat, ik dronk altijd thee met melk namelijk nu nog..maar het was melkloos..
Vraag Arcee om een update.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is ook zo achterhaald als de pest
Veel mensen reageren er toch wat raar opquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, dan weet je zeker dat ze het expres deed.![]()
Schaam je je voor het thee-met-melk-drinken?
Niet dat ik thee met melk drink, maar toch...
Reageer niet zo raar zegquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Paltos het volgende:
THEE?? Met.. M-E-L-K??? Nee, meen je niet!!!!
Omg!![]()
!! Wat raar!!
quote:
HB ALS JE MEELEEST: JIJ BEN ÉCHT RAAR.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan weet je wat het is om gestalkt te worden..
Dus doei
Zijn er dan leden van ShowChat die het NIET met elkaar doen?!?!?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
Zijn er dan leden van ShowChat die het met elkaar.. doen?![]()
quote:
Ik wou al zeggen, wat een domme vraag Paltosquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zijn er dan leden van ShowChat die het NIET met elkaar doen?!?!?
Maar ik bedoelde toch buiten die wekelijkse orgiën/orgieën (weet ik veelquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, wat een domme vraag Paltos
Orgies?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde toch buiten die wekelijkse orgiën/orgieën (weet ik veel)?
![]()
Maar dan doen we het met elkaar ja... Als je nu lief doet mag je een keer mee!quote:
wel eerst even alle soa-testen doorlopen hequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan doen we het met elkaar ja... Als je nu lief doet mag je een keer mee!
Klinkt spannend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel eerst even alle soa-testen doorlopen he![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
orgiën lijkt wel erg veel op orchideën ofzohe
Nou iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
orgiën lijkt wel erg veel op orchideën ofzohe
Jaja, ik was alleen maar tijd aan het rekken, natuurlijk mag hij niet mee...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel eerst even alle soa-testen doorlopen he![]()
precies.... zo'n Belg voegt toch maar weinig toe....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Jaja, ik was alleen maar tijd aan het rekken, natuurlijk mag hij niet mee...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... zo'n Belg voegt toch maar weinig toe....
Idd, het is niet dat er een standje is dat 'op zn Vlaams' heetquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... zo'n Belg voegt toch maar weinig toe....
Maar er is wél het standje dat 'op z'n Paltos' heet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, het is niet dat er een standje is dat 'op zn Vlaams' heet
Denk ik..
Paint dat standje eerst maar eens dan, daarna praten we verderquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar er is wél het standje dat 'op z'n Paltos' heet.![]()
Het gaat veel dieper (quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Paint dat standje eerst maar eens dan, daarna praten we verder
Leg het dan eens uitquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het gaat veel dieper () dan dat, dit standje valt niet zomaar te painten.
![]()
*stilte*quote:
Eerder incestueus potentieelquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:58 schreef Dizer het volgende:
Wat eenTT zeg... homosexueel potentie in elke letter van de TT aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |