Wie ben jij nu weer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Elmo. het volgende:
Ja, en met even teruglezen had je het ook niet doorgehad.
En wat Erik zegt, het klinkt gewoon goed.
Ik zeg toch ook niet dat het fout is, kutkloon!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Elmo. het volgende:
Ja, en met even teruglezen had je het ook niet doorgehad.
En wat Erik zegt, het klinkt gewoon goed.
quote:Het is niet duidelijk of we een combinatie als zo’n mensen wel of niet tot de standaardtaal in België kunnen rekenen. Standaardtaal in het hele taalgebied is in elk geval zulke mensen.
Hij zei dat hij het óók zou gebruiken!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het fout is, kutkloon!
[..]
Erik is een vieze meeloper.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het óók zou gebruiken!Als N-E-D-E-R-L-A-N-D-E-R!!
![]()
Brabander, hè, dus misschien neit helemaal representatief als Nederlandstalige.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het óók zou gebruiken!Als N-E-D-E-R-L-A-N-D-E-R!!
![]()
Tenzij je nu zegt dat je Paltos bent, maar in werkelijkheid iemand anders bent.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Elmo. het volgende:
De fun is eraf.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in! nee, dat doe ik dit keer echt niet!![]()
Elmo.? Die is niet van mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je nu zegt dat je Paltos bent, maar in werkelijkheid iemand anders bent.
Zonde zeg!quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonde zeg!
Doodzonde!!1111one!!!!!Shift+1!!!112!!!!06 11
Ik kan niet in het foboquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het niet altijd feest is![]()
Je wordt nu trouwens genoemd in mijn fotoboek, net als Buup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |