quote:
Als dat geenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
lieverd
vergeef me als ik het je moeilijk maak vergeef me als ikje soms pijnlijk raak vergeef me als ik mijn gevoelens verlies vergeef me want het is niet iets waar ik voor kies vergeef me want je weet dat ik het nooit zo bedoel vergeef me want je weet hoe veel ik voor je voel vergeef me want soms wordt het me alle maaal even teveel vergeef me soms grijpt het me even naar me keel vergeef me want ik weet ik kan alleen maar bij jou terecht vergeef me want ik weet samen staan we sterker in dit gevecht vergeef me want je weet hoe waanzing veel ik van je hou vergeef me want ik kan niet zonder jou warmte en ik kan niet tegen de kou dit gedicht is voor mijn prinsesje waar k zoveel van hou,
Rena en Sven? NO WAI!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat geenwordt, dan weet ik het ook niet meer!
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat geenwordt, dan weet ik het ook niet meer!
Ja, die's tofquote:
Als dat geen ware liefde is!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik ooit in de buurt van Svennemans kom.![]()
![]()
![]()
quote:
Welterusten!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten schatten en niet-schatten.
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten schatten en niet-schatten.
Vanavond niet, rena.quote:
quote:
Je wil mij niet tegen je hebben, mannetjequote:
Ik word anders niet zo snel bang als Sven hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef rena het volgende:
[..]
Je wil mij niet tegen je hebben, mannetje![]()
Dus houd nu maar snel op met die laster praat van je![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik word anders niet zo snel bang als Sven hoor [afbeelding]
LPT je nog wel gezellig mee?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Ik voel mij gekrenkt. Doe dit topic maar op slot, mod. Vaarwel ShowChat![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |