Dat durf ik niet te zeggen, maar het werd wel stil toen jij binnen kwam vallen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik iedereen weggejaagd? [afbeelding]
Maar Sven is er ook nog... dus misschien had Rena toch een beetje gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar het werd wel stil toen jij binnen kwam vallen....
Sven post wel heel weinigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Sven is er ook nog... dus misschien had Rena toch een beetje gelijk![]()
![]()
Wie ik?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om veel te gaan posten dan?
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om veel te gaan posten dan?
Ik reageer op elk wissewasjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Om nou op elk wissewasje te gaan reageren is ook niet nodig. Dus veel posten wordt het niet.
Ik ben bangig voor renaquote:
Slap excuusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slap excuus. Rena is echt niet eng, mocht ze willen, zeg.
quote:
Heet die Arena?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Jij kent mijn nare tweelingzuster nog niet![]()
![]()
Jawel, ze is een wraakactie aan het plannenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slap excuus. Rena is echt niet eng, mocht ze willen, zeg.
quote:
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?quote:
Niet áltijd.quote:
IDO wordt bijna overal gehekeld, behalve nin IDO zelfquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?![]()
quote:
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist hier![]()
![]()
Kom maar op!
Ik mag jou nu al![]()
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Rena, ik mis je.
Kun je het me vergeven, ik bied bij dezen mijn excuses aan.
Hoi, ik vind Raffaëla tof.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma! [afbeelding]
Beetje speuren naar mislukte talentjes die de hitlijsten vervuilen...Net als die over het paard getilde mediageile doos die de laatste keer heeft gewonnen met dat janknummer. Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
Ok.quote:
Ja.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma! [afbeelding]
Beetje speuren naar mislukte talentjes die de hitlijsten vervuilen...Net als die over het paard getilde mediageile doos die de laatste keer heeft gewonnen met dat janknummer. Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
Halleluja!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:46 schreef rena het volgende:
[..]
En nu gaat ze ook nog eens een tijd weg omdat ze een kind gaat baren, waarna ze haar carriere nooit meer op orde krijgt en dan horen we nooit meer wat van haar![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent leuker in het LPT.
Nou èn? Wat ik vind is toch zeker wel belangrijker dan al die andere SHO'ers?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar maar... ik moet mezelf hier baseren op geruchten... zo gaat dat toch in SHO?
Ik probeer mezelf alleen maar onopvallend in te passen![]()
Niet als ik iets anders vind!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou èn? Wat ik vind is toch zeker wel belangrijker dan al die andere SHO'ers?.
Daar heb je 'n punt.quote:
quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Hij is af en toe een beetje stom![]()
Dat valt ook wel mee hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Hij is af en toe een beetje stom![]()
Hou jij mij inde gaten ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |