Bemoei je niet meequote:
V For Vendetta;quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef babette21 het volgende:
heb ik nou weer 'n heel topic gemist vannacht?!?
zeg mensen, draait er nog wat leuks op het moment??
want we hadden hier net besloten om vanavond naar de film te gaan, maar ik wordt niet warm of koud van het aanbod....
thanx! BBM heb ik al gezien, op de rest ga ik even googleënquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
hm hoog filmhuisgehalte.... en films die gebasseerd zijn op stripboeken ben ik wat ontgroeid...
't zal wel gewoon terrasje pakken worden
Jij vindt Jake gewoon geil.quote:
Ja en de combinatie Jake/Heath ook welquote:
ik heb geen sociaal-politieke bui......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.![]()
![]()
Vrijgezel? Hmmmm..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa! KD op BBC 1!
Ja, Failure to launch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen sociaal-politieke bui......
ik zag datMatthew
momenteel te zien is in één of andere romcom... misschien is dat wat
is die leuk??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Failure to launch.
quote:Matthew.
quote:
SJP vind ik maar een gek iemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef rena het volgende:
[..]
Matthew![]()
SJP speelt er ook inIk
haar in SatC, maar ik kan me haar niet voorstellen in zo'n film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |