Ik durf het bijna niet te zeggen, maar; jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, Erik.
Heb jij je misschien laten inspireren door iemand, toen je deze opmerking maakte?
En nu niet liegen, hè...
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar; ja.
Geïnspireerd door de opmerking van gisteren tegen Rena, iets over hinkelen en struikelen.quote:
Ja, dat dacht ik al wel, Erik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geïnspireerd door de opmerking van gisteren tegen Rena, iets over hinkelen en struikelen.
Dat doe ik anders helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd jouw mopjes om indruk te maken op mijn vrienden.![]()
Ik heb hem al een ban aangenaaid.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
Kutzus je krijgt nooit meer mijn camera
Je had Maikuuuuuuul op z'n minst kunnen uitlachen, Buup.
Vandaar dat je zo populair bent!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd jouw mopjes om indruk te maken op mijn vrienden.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
! Daarstraks zo iemand: Karel Appel is dood!
Ik van..nou, ik kan het beter niet zeggen.. Hmm, kan het niet laten..: Zuur!![]()
Mwoah, dat extra schepje had er best bijgekundquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem al een ban aangenaaid.
Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag.
quote:
Je vindt het erg?quote:
Ja.quote:
Sinds wanneer, als ik vragen mag?quote:
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, dat extra schepje had er best bijgekund.
quote:
Sinds ik verliefd op je begin te wordenquote:
Ahá. Nou, ik moet toch gaan slapen, anders zit er geen internetten meer in morgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds ik verliefd op je begin te worden!
Ik meen het, kwajongenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Slijmbal.
Niks misschien, je gaat gewoon!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
Ik ga misschien ook weer naar Lowlands.
Toffe film is dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond "V for Vendetta" wel leuk en interessant![]()
Festivalmensen zijn juist de meest relaxe mensen. Vooral op Lowlands vond ik dat, de sfeer is daar zo fijn. Iedereen vindt alles goed, niemand doet moeilijk. Je merkt dat iedereen daar is om een weekend alles opzij te zetten en lekker te genieten van fijne muziek, hopelijk fijn weer en de fijne sfeer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:06 schreef Airelle het volgende:
Rockwercher is ook tof. Leuke muziek altijd op dat soort festivals. Ik kan alleen die festival-lui nooit zo goed uitstaan. Jeetje, vandaag ook weer. Zo'n joch voor me die - tijdens het optreden van Relax nog wel - even voor de gein knock out moest gaan. Die skater mensen moeten ook altijd blij doen he, bah
. Ja ik weet het klinkt een beetje als een dom verhaal, je had erbij moeten zijn. Het was echt zo'n zielig aandacht-joch. En had ik al verteld dat de wijn er nooit te drinken is?
.
Yepquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toffe film is dat.. Natalie Portman is koel.
Die mensen zijn niet wijs. Een kaartje is te duur om de hele tijd bezopen te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef Airelle het volgende:
Oh ja de sfeer is meestal wel goed. Al is wel zo rond een uur of 3/4 bijna iedereen zat.
Jij betaaltquote:
ben je al weg?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:18 schreef Airelle het volgende:
Liefjes?.
Ik ga ook slapen trouwens. Ciao.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |