mag een snikje ook?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Airelle het volgende:
G'morgen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Airelle het volgende:
Ah, oké. Succes dan! Ik ga naar school toe.
Ik ben dus niet de enige die dat altijd zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
Gerard en Joling
Ik heb net een lekkere zelfgemaakte smoothie op van aardbeien, banaan en jus d'orange. 's Ochtends sinaasappels persen gaat me dan weer iets te ver.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet wat voor ontbijt ik zal nemen!
Juist als student heb je alle tijd van de wereld om naar de (super)markt te gaan om daar de benodigde ingrediënten te kopenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ben een student, ik heb al die spullen niet in huis
Dan nog... een broodje schnitzel?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Svensational het volgende:
Tijd is idd niet het probleem.
Tja, ik moest kiezen tussen broodje ei of broodje schnitzel. En ei had ik gisteren nog, vandaar
Hier kan MB misschien wel over meepraten.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet wat voor ontbijt ik zal nemen!
quote:
Dat isszzs helemaal niet leuk. Of zoals de Britten plachten te zeggen: I can not find any humouw in youw weply!quote:
JA, EEN BROODJE SCHNITZEL JAquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |