Krijg ik nu een permban?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Jongens, ik kom mijn vertrek als mod aankondigen.
Het hele debacle omtrent Kaatje heeft me de kop gekost. Ik werd achter de schermen aangesproken op het hele gebeuren en er zit niks anders op dan te vertrekken.
Ik gooi meteen mijn account door de shredder.
Het was leuk.
Misschien kom ik ooit nog terug onder een andere naam!
Vaarwel.
Laten we het hopenquote:
Het is dus niet waar? Ik had mijn sollicitatiemail voor ONZ-mod al helemaal af.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, iets 'schokkends' posten nét voor het topic dichtgaat, zodat het volgende SC-topic een naamtopic is.
Dat was ík dus niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bupatih had inderdaad wel: "Whehe, Kaat, ik lijdt de race!" geschreven.
Ja, ik was in dubio. Of Bupatig in de TT of Kaatje.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, iets 'schokkends' posten nét voor het topic dichtgaat, zodat het volgende SC-topic een naamtopic is.
Een beetje opschudding veroorzaken is altijd leukquote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Gedaanquote:
Doofpot! Na drie topics hierover is het wel leuk (...) geweest.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef DaMart het volgende:
Is het trouwens nog verstandig om een Fokke & Fok!ke over Kaatje en katenspek te maken, of kunnen we Kaatje beter in de doofpot stoppen?
Ach, ik weet nu hoe proxy's werkenquote:
Had 'm dicht gelatenquote:
Maar mocht ze zelf ooit hier komen dan wordt ze natuurlijk met open armen ontvanger.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doofpot! Na drie topics hierover is het wel leuk (...) geweest.
Ja, het was wel leuk hequote:Op zondag 28 mei 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doofpot! Na drie topics hierover is het wel leuk (...) geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |