quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.
Waar heb je het overquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Paltos?
Ik snap je niet.quote:
IK GEFRUSTREERD? ER VALT ZEKER NIKS TE RUKKEN BIJ JOU MET JE kleine PIEMELTJE?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand, of ben je gewoon seksueel gefrustreerd?![]()
![]()
![]()
Ik volg het ook niet helemaalquote:
Huh?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet helemaalPaltos? Is dat ook zo'n nieuw woord
![]()
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
IK GEFRUSTREERD? ER VALT ZEKER NIKS TE RUKKEN BIJ JOU MET JE kleine PIEMELTJE?Zelfs die van mij is groter en ik heb er niet eens een
![]()
![]()
![]()
KutMart. Rena is tof. Maar de rest ziet dat gewoon niet goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Check dat poppetje door de quote heengaan!
Ik, met mijn mensenkennis, zag dat vanaf het begin al.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je, ik begreep eerst niet waarom mensen schijnbaar zo'n hekel aan jou hadden. Maar nu je dit soort reacties post, kan ik me de reacties van de anderen eerlijk gezegd heel goed voorstellen!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Hou me nou niet langer op rena, en geef antwoord op mijn vraag!
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KutMart. Rena is tof. Maar de rest ziet dat gewoon niet goed.
Rena is niet snel aangebrand. Rena is tofquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.
Ik heb vanmiddag niet voor niets nog even snel een boek getiteld 'mensenkennis plus' gekocht!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik, met mijn mensenkennis, zag dat vanaf het begin al.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef DaMart het volgende:
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
Heidenen zijn het!
Ik ben hartstikke lief. Alleen soms een beetje chagrijnig en een tikkie schizofreenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Rena tof is of niet, laat ik nog even in het midden. Ik zeg alleen dat ik reacties kan begrijpen, met dergelijke gefrustreerde posts. Blijkbaar is rena best snel aangebrand, en in plaats van te blussen wakkert men het vuurtje dan aan. Ik niet, ik laat het wel rustig uitdoven.
Het siert je.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief. Alleen soms een beetje chagrijnig en een tikkie schizofreen![]()
Tofquote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena is niet snel aangebrand. Rena is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |