Omdat dat veel te lang is.quote:
neuh dat lijkt me geen goed planquote:
Ik zal waarschijnlijk toch blijven lurken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat dat veel te lang is.
Wat moet ik nou met Erik en rena?!
En zonder jou?!
Je mag niet gaan!
Dan kan je net zo goed posten.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk toch blijven lurken.!
Erik kun je niks mee, I get it, maar ik ben zeer veelzijdig hoorquote:
Oh wee, als je slechte punten haalt.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, kut, m'n examens beginnen pas over twee weken.![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh wee, als je slechte punten haalt..
Anders ga jij een maand weg.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik vind een maand ook veel te lang, Paltos.
Ik heb genoeg geFOK!t vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[[afbeelding]]
Nou Buup, ik zit klaar voor een ouderwets avondje FOK!ken. [afbeelding].
Ga jij eerst maar eens op een smilie-cursus.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
Anders ga jij een maand weg.:Y Jou missen we niet![]()
Je hebt mijn post ge editquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens op een smilie-cursus. [afbeelding]
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit zulks een toffe PI. [afbeelding]!
Nee, zo triest ben ik niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen. [afbeelding]
Dat moet een huillach PI voorstellen. Dacht ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI! [afbeelding]
Bupatih had gelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het trouwens niet tijd voor een verdere opmars van de huillach? De huillach PI! [afbeelding]
Onlief?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Jongens en meisjes, wat doen jullie onlief tegen elkaar!
Griebels.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook eens een nieuw woord introduceren!
Erikquote:
[/pberends]quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met goede ideeën?
Bupa zou zeggen:'Omdat DM ze wel weer verkloot!'quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan met goede ideeën?
Zeg ik dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt rillingen van nieuwe woorden?![]()
Het gaat best redelijk, op wat details naquote:
Super geweldig ontzettend tof en kinkyquote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed, rena?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef rena het volgende:
[..]
Super geweldig ontzettend tof en kinkyEn met u?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat best redelijk, op wat details na.
Je moet niet zo doordenken jaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Griebels zijn rillingen, dus eigenlijk wel ja!![]()
![]()
Zo'n detail als: Ik lig met een hernia en 4 gebroken ribben op de intensive care van een ziekenhuis in Iran?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat best redelijk, op wat details na.
Beweer je nou dat ik lui benquote:
Hihi.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zo'n detail als: Ik lig met een hernia en 4 gebroken ribben op de intensive care van een ziekenhuis in Iran?![]()
Ik denk niet door, ik lees alleen je posts... en als je wat anders bedoelt dan je zegt, dan moet je wat anders zeggen.quote:
Nee, ik ben winderigquote:
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet door, ik lees alleen je posts... en als je wat anders bedoelt dan je zegt, dan moet je wat anders zeggen.![]()
Te. Veel. Details.quote:
Ja, ik kan nog meer details geven, maar dat lijkt me beter van niet.quote:
Uit de van Dale:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenBen jij ineens de koning van de Nederlandse taal?
![]()
Of doelde je op een van de andere betekenissen?quote:griebels
grie·bels
meerv.
1fratsen, kunsten, grimassen
2 rillingen, kriebels, griewels
DaMart is de koning van de Nederlandse taal!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft griebels dezelfde betekenis als rillingenBen jij ineens de koning van de Nederlandse taal?
![]()
JA TUURLIJK DEED IK DATquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de van Dale:
[..]
Of doelde je op een van de andere betekenissen?![]()
Bupaquote:
Nee, laat maar zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog meer details geven, maar dat lijkt me beter van niet.
Niks mis met dat hoofd hequote:
GA TOCH RUKKENquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ik je een nieuw woordje heb geleerd!![]()
Gebruik dan [limg]quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding] Whehe, ik heb mezelf een ban aangevraagd. Ik vraag me nu een beetje af waarom want ik kan toch ook gewoon niet naar Fok! surfen? In ieder geval, ik ben de crew hier toch kotsbeu, vooral die Bupatih.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |