Niet helemaal, het is een dochterondernemingquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Cesarino het volgende:
Heiniken is dat hetzelfde als hinneken?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:44 schreef Verlosser het volgende:
Omdat ik na het zien van een paar voorbeeldvragen heb geconcludeerd, dat de vragen die ze stellen in het inburgeringscursus, niet aansluiten op de Nederlandse samenleving heb ik het initiatief genomen zelf een paar vragen te bedenken. Ik wil ook jullie vragen een bijdrage te leveren omdat dit een heel belangrijk onderdeel is.
Wat is de favoriete popsong onder marokkaanse en antilliaanse jongeren?
a Loverboy
b Smooth criminal
c dr kan nog meer bij <<<<
d I want to break free
Hoe heet de aktie waamee men Amsterdam wil promoten?
a I Amsterdam
b Islamsterdam <<<<
c Amsterdammetje bestellen
d Amsterdam waar lech dat dan?
Welk bedrijf verdient het meest aan Amsterdam?
a BAM <<<<
b Nuon
c Pickwick
d Heiniken
Wat doe je als je afgewezen wordt voor een baan?
a Opnieuw solliciteren
b Vragen waarom je niet aangenomen bent
c Cursus volgen
d Aanklagen wegens discriminatie <<<<
Wat is in Nederland de straf voor het betasten van een minderjarige meisje?
a Twee uurtjes harken
b Een knuffel van een jeugdmedewerker
c Een kopje thee met Job Cohen
d Mag dat niet dan? <<<<
Wat is het meest gebruikte woordje in Opsporing verzocht?
a Geel
b Blank
c Getint <<<<
d Getuigen
Wat is de favoriete kledingstuk van een PVDA'er
a pak
b spijkerbroek
c overhemd
d geitewollen sok <<<<
Dat doen Nederlanders ook dus in zelfde mate dus deze vraag is fout.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef K33T het volgende:
Je bent marokkaan. Wat doe je?
Trots op zijn, continu liegen/profiteren, en dergelijke criminele activiteiten met je homies.
Nee, 8 op 10 marokkaanse jongens t/m 21 komen in aanraking met de justitie. En dat ligt veel lager dan bij de autochtonen. Hou maar op met nietszeggende reply's rondposten en je import-dochtertje weer verwennen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders ook dus in zelfde mate dus deze vraag is fout.![]()
Hee hij denkt tenminste meequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders ook dus in zelfde mate dus deze vraag is fout.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Hmmm, a zal het niet zijn. Tricky hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Verlosser het volgende:
Een oma roept naar je: hee geef mijn portemonee terug. Wat doe je?
a Je geeft hem terug
b Je geeft haar een trap
c Je roept heel hard: discriminatie
d Niks, je hebt hem immers eerlijk gevonden in haar tasje
Ik mis nog een optiequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:21 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Hoeveel dienstjaren heeft de gemiddelde allochtoon op zijn veertigste reeds gewerkt?
a. werken?
b. 1-2 jaar
b. 2-3 jaar
c. 3-4 jaar
Nee het hoort zo, dat is om ze het extra lastig te maken whoeeeehaaaaaahaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ik mis nog een optie
D Werken?? Whahahahahahahahaahahahha
ahahaha ik stik van het lache...haaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef Lin74 het volgende:
Vraag: Bent u zichtbaar in het donker?
A. Ja
B. Nee
Indien antwoord B. Wel als u lacht?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef Rhapsody het volgende:
haha::D:D;;dd;d;:D:d;d:D;D;unoduetrequatrocinque!!!!!D:D:!@:!:!11 enzo.
sugababesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef kaspermols282 het volgende:
welk forum is vet
A)Sugarbabes
B)Fok!
C)Sugerdudes
Nee Ed de Woei is grappig hequote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Dit topic is weer eens het bewijs dat racisten (en fascisten in het algemeen) geen gevoel voor humor.
Nee mensen, dit is echt erg, hier zou zelfs Jensen zich van distantiëren.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Verlosser het volgende:
Hoe heet de carnavalskraker van Andre van Duin met het woord "gang" erin?
a Hij slacht een schaap in de gang
b Er staat een paard in de gang
c Hij slaat een hond in de gang
d Er is een besnijdenis aan de gang
Mee eens, inspiratieloos dom geblaat is dit weer.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Dit topic is weer eens het bewijs dat racisten (en fascisten in het algemeen) geen gevoel voor humor.
quote:
Nee mensen, dit is echt erg, hier zou zelfs Jensen zich van distantiëren.
Ik moet zeggen deze is goed bedachtquote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Vraag 1: Wat stoort de Nederlander het meest aan allochtonen?
A) De allochtonen zijn te lui om te werken.
B) De allochtonen pikken de baantjes van de autochtonen in.
C) Zowel A) als B).
Ja dat heb ik helemaal zelf bedacht. Verder nog iets?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nee Ed de Woei is grappig heHeb je die helemaal zelf bedacht of heb je hulp van je vriendjes in het kraakpand gehad?
Ja verder alles goed in je kraakpand?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik helemaal zelf bedacht. Verder nog iets?
Nee je hebt last van een lichte vorm van autisme, je kunt een grap niet onderscheiden van een oprechte vraagquote:Op zondag 4 juni 2006 02:22 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Reeds tweemaal de kraakpand-grap, ben ik soms aan het converseren met de autocue van Harm Edens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |