quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef Rhapsody het volgende:
haha::D:D;;dd;d;:D:d;d:D;D;unoduetrequatrocinque!!!!!D:D:!@:!:!11 enzo.
sugababesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef kaspermols282 het volgende:
welk forum is vet
A)Sugarbabes
B)Fok!
C)Sugerdudes
Nee Ed de Woei is grappig hequote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Dit topic is weer eens het bewijs dat racisten (en fascisten in het algemeen) geen gevoel voor humor.
Nee mensen, dit is echt erg, hier zou zelfs Jensen zich van distantiëren.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Verlosser het volgende:
Hoe heet de carnavalskraker van Andre van Duin met het woord "gang" erin?
a Hij slacht een schaap in de gang
b Er staat een paard in de gang
c Hij slaat een hond in de gang
d Er is een besnijdenis aan de gang
Mee eens, inspiratieloos dom geblaat is dit weer.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Dit topic is weer eens het bewijs dat racisten (en fascisten in het algemeen) geen gevoel voor humor.
quote:
Nee mensen, dit is echt erg, hier zou zelfs Jensen zich van distantiëren.
Ik moet zeggen deze is goed bedachtquote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Vraag 1: Wat stoort de Nederlander het meest aan allochtonen?
A) De allochtonen zijn te lui om te werken.
B) De allochtonen pikken de baantjes van de autochtonen in.
C) Zowel A) als B).
Ja dat heb ik helemaal zelf bedacht. Verder nog iets?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nee Ed de Woei is grappig heHeb je die helemaal zelf bedacht of heb je hulp van je vriendjes in het kraakpand gehad?
Ja verder alles goed in je kraakpand?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik helemaal zelf bedacht. Verder nog iets?
Nee je hebt last van een lichte vorm van autisme, je kunt een grap niet onderscheiden van een oprechte vraagquote:Op zondag 4 juni 2006 02:22 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Reeds tweemaal de kraakpand-grap, ben ik soms aan het converseren met de autocue van Harm Edens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |