Okeeeeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het op een zondag is voooooor 14 juni.. dan is mijn antwoord al JA
Liefst een zaterdag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeeeee
Hoewel we nog niet echt een dag in gedachten hadden... weet niet of mensen voorkeur hebben voor vrijdag, zaterdag of zondag?
Ja sorry. Het was een test, ik doe het ook niet meer verderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Christiaan, rot op met je multi-post-shit.
Dat doe je maar in MEN of PUB!
Dat is je geraden ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja sorry. Het was een test, ik doe het ook niet meer verder.
Dat is voor nerds met een cijferfetish die een stijve krijgen van multiposts, dagrecords en postaantallen.quote:
Sorry, maar die foto's zijn echt lelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Nieuwe scans van Sophie Hilbrand:
http://img148.imagevenue.com/img.php?loc=loc206ℑ=05176_Sophie_Hilbrand_04_Lovegroov_scans_filtered.jpg
http://img43.imagevenue.com/img.php?loc=loc107ℑ=05166_Sophie_Hilbrand_02_Lovegroov_scans_filtered.jpg
Ben je blind? Superknap!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, maar die foto's zijn echt lelijk.
Goed topic. Geef het een kans.quote:
Het was één van je slechtste topics ooit!quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind? Superknap!
(ik doe hier even alle Hilary Duff en Lonsdale Lohan-fans na).
De beste topics zijn toch de meest zaadloze???quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was één van je slechtste topics ooit!
Wat is dat toch met die stomme BB-PI'squote:
Meerdere posts achter elkaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef The_Langolier het volgende:
multi-post? wasda? Zei de digibeet.
Wéér een moeilijke engelse term voor een simpele handeling. zucht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Meerdere posts achter elkaar.
Postopkrikken is veel duidelijker, nietwaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wéér een moeilijke engelse term voor een simpele handeling. zucht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |