quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jajajajajajaja, maar geen Karvan Cevitam willen he
Dat komt door de grote FOK!crashquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
Anders laten mensen even de plaatjes staan op de servers.![]()
Tom, waar ben je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:24 schreef PeRi het volgende:
Hm, douchen.
Ik ook 14.gifquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Ik. [afbeelding] Ben. [afbeelding] Wakker. [afbeelding]
Ik heb m'n bus en daarmee een proefexamen Engels gemistquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:22 schreef BVO het volgende:
Best vroeg.
Hier!quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:24 schreef PeRi het volgende:
Tom, waar ben je?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrent geworden van RTL Boulevard en GTST.
Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Blij toe!
X&Y is het grootste kutalbum van de laatste jaren.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Dizer het volgende:
Ik ben net gisteren bij de huisarts geweestik moet aan de
hoestsiroop
![]()
vezels
maar ik heb wel een verwijzing voor de
Oefentherapie Mensendieck
dermatoloog
laat het me even weten, als ze het wondermiddel gevonden hebbenquote:Eindelijk actie voor mijn migraine klachten![]()
]Echt, mag ik een teiltje?quote:When you try your best
but you don't succeed
When you get what you want
but not what you need
When you feel so tired
but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone
but it goes to waste
Could it be worse?
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth
And ignite your bones
And I will try to fix you
---Musical Interlude---
Tears stream down on your face
When you lose something you cannot replace
And I...
I promise you, I will learn from my mistakes
And I...
And ignite your bones
And I will try to fix you.
quote:
Die is er alquote:laat het me even weten, als ze het wondermiddel gevonden hebben
Dude, das een fucking goed nummer. Een van de beste op het albumquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, mag ik een teiltje?. Die tekst is echt walgelijk (en dan heb ik het nog niet over de muziek en over hoe het 'gezongen' wordt).
Dat zegt al genoeg over de rest van het album.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
Dude, das een fucking goed nummer. Een van de beste op het album
Goedemorgen ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Blij toe!
X&Y Coldplay is het de grootste kutalbum zeikband van de laatste jaren.
om 10.19 aan dikke tieten denken.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
Die is er alEen lekkere knappe vrouw met cupD, die even mijn schouders en nek gaat masseren en omdat ze te grote tieten heeft, komen ze steeds tegen mij aanbotsen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
om 10.19 aan dikke tieten denken.....onverbeterlijk jij
in plaats nou gewoon blij te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef Airelle het volgende:
Ja, kom ik op school. Valt het uit. Stelletje amateurs.
Ja ik zou blij zijn als ik niet al die moeite had gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
in plaats nou gewoon blij te zijn
Blont ben je ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef babette21 het volgende:
je hebt me trouwens besmet via je kaart [dichtlikken v/d envelop???],
mijn neusgaten lopen sinds vandaag ook leeg
ah vandaar die lavendel-luchtquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Dizer het volgende:
Misschien komt het door dat ik het eerst over mijn hele lichaam heb gesmeerd en zo?![]()
geinig: jij typt altijd garpje... ik zég altijd "gappie"quote:garpje...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah vandaar die lavendel-lucht Jean-Paul Gaultier, Polo Blue, Polo Black, Georio Armani, Aua D'iggio, Boss Motion of Emporio Armani
quote:geinig: jij typt altijd garpje... ik zég altijd "gappie"![]()
als je dat allemaal door elkaar gooit, krijg je lavendel-luchtquote:Jean-Paul Gaultier, Polo Blue, Polo Black, Georio Armani, Aua D'iggio, Boss Motion of Emporio Armani
Zeg bet, vind jij soms lavendel lucht lekker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je dat allemaal door elkaar gooit, krijg je lavendel-lucht
niet bepaald neequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg bet, vind jij soms lavendel lucht lekker?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
zeg, zal ik 's een geheimpje vertellen.......
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet bepaald nee[het was het eerste dat in me opkwam
]
quote:
quote:
Wat ben ik ook een man met veel woordenquote:
't is niet bepaaldquote:
hihi.... die garnalengrappen zijn echt te grappig...quote:
Is het voor controle?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is niet bepaald, eerder
ik heb net al m'n moed verzamelt en de tandarts gebeld...
da's vrij spectaculair want ik ben nogal schijterig en al 3 jr niet geweest, dus nu ben ik heel trots op mezelf
maar nu moet ik volgende week al komen, terwijl ik dacht dat het nog wel heel lang zou duren *help*
ik denk erover om mijn moedertje mee te nemen om mijn handje vast te houden
jaquote:
Bij controle doen ze NOOOIT iets. Dat kan ik je ook beloven. Het is echt niet eng. Als er iets moet gebeuren dan maken ze daarvoor een aparte afspraak. Het enige wat ze doen tijdens zo een controle is schoonmaken. En dat doet niet pijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaze hebben me beloofd niks te doen, zelfs als ze iets "vinden" ofzo
['t is zeg maar mijn mogelijke tandarts-to-be...
die vorige heeft me zomaar uitgeschreven, maar die vond ik toch supereng (vies ventje ook)...]
nou, mijn vorige tandarts deed dat soms dus wel.... de lulquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Dizer het volgende:
Bij controle doen ze NOOOIT iets. Dat kan ik je ook beloven. Het is echt niet eng. Als er iets moet gebeuren dan maken ze daarvoor een aparte afspraak.
tandsteen weghalen bedoel je?! dat doet dus wél pijn hequote:Het enige wat ze doen tijdens zo een controle is schoonmaken. En dat doet niet pijn
Civil Rights:Rarequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Dizer het volgende:http://www.nationstates.net/dizerland
Een echte dit keer. Waar tieten niet centraal staan![]()
Dat wordt tcoh met de tijd beter?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Civil Rights:Rare
Economy:Developing
Political Freedoms:Very Good
Dat kan beter. Doe dan een andere staatsvorm.
Wat ben je toch ook een gekkiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, mijn vorige tandarts deed dat soms dus wel.... de lul
[..]
tandsteen weghalen bedoel je?! dat doet dus wél pijn he
oke, ik heb een hele lage pijngrens en ik wil echt voor alles een verdoving, maar daarnaast vind ik 't ook echt eng zeg maar... met dat enge haakje, ben ik altijd bang dat ze per ongeluk je tanden eruit rukken....en omdat ik nu zolang niet geweest ben, kan het haast niet anders dat er het één en ander moet gebeuren [hoewel ik geen klachten heb, maar toch]...
maar goed, hoe bang ook, ik ben stiekem wel trots op mezelf....
[ik liep al 3 maanden met dat telefoonnummer]
en nu ga ik even een uur mijn mond houden, want ik móet vandaag 'n raadsmelding de deur uit hebben
Dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wordt tcoh met de tijd beter?
Ik heb het geprobeerd te luisteren, maar echt geen enkel nummer dat goed isquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Blij toe!
X&Y is het grootste kutalbum van de laatste jaren.
MB & ATBquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik moet ook nog naar de tandarts voor mn andere verstandskies, maar ik weet nog hoe hels het was, dus ik stel het bellen ook elke week weer uit
Ik ben nog steeds gebant hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER WEER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LUL! Dat doe je niet meer
Mag je eigenlijk wel posten? Onder deze username?quote:
Waarom ben je geband?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebant hoor.
Yvonne denkt dat Fok! haar speeltuin is![]()
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msnquote:
Maak daar al 12 min vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik sta al 10 minuten in de wacht bij KPN![]()
ik dacht dat dat stalken op HB sloegquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msn![]()
Oke niet slim. Maar dat was duidelijk buiten Fok!![]()
Neequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat stalken op HB sloeg![]()
Dat heeft toch niks met FOK te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat zei je dan dat ze je geband heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Wat Yvonne doet kan dus ook gewoon niet maarja zij en die naakt loper Danny zijn de baas hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met FOK te maken?
Dat is kutquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n neus inmiddels echt niet meer onder controle
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is kut
Ik had dat vrijdag in de trein, nergens een zakdoekje ofzo... En maar ophalen en snuiven, zó erg
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterIk heb me niet voor niets volgepropt met medicijnen
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdag
Ik ben niet ziek![]()
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komtquote:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komt
Gut oO<quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
Nou jaquote:
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou jadie smiley is wel clickable, maar hij doet het niet
Aaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....
niet leuk, want zowel werk als prive is het veel te druk voor ziek zijn
Jij hebt hem gelinktquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij mij doet ie het gewoon hoor
quote:
Iddquote:
Wat "ha!"?!quote:
Was meer een aai achtige poging... maar kon de aai.. icon niet vindenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Was meer een aai achtige poging... maar kon de aai.. icon niet vinden
Hihihiquote:
quote:
Ik voel me gelijk een stuk slimmer nu ik dat gelezen hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Ja ja, ik heb ook wel eens nuttige posts op FOK
Zoveel spel/grammatica fouten erinquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk slimmer nu ik dat gelezen heb![]()
Daarom voel ik me slimmer ja, omdat ik zoveel fouten ziequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoveel spel/grammatica fouten erin
Tjah... heb er eerlijk gezegd niet eens opgeletquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom voel ik me slimmer ja, omdat ik zoveel fouten zie
Grapjequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah... heb er eerlijk gezegd niet eens opgelet
Punicaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Ranja TT. Nu nog wachten op een Punica TT
Ik zat er ook al aan te denken maar ik dacht: Naaaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef PeRi het volgende:
Hey, waar is mn nsb knop?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik wil weer op mijn normale accaunt![]()
Nee het was omdat iemand Yvonne toevoegde in een van mijn nachtelijke msn gesprekenquote:
Jouw arbeidsethos is echt fantastischquote:
ik kan er ook niks aan doen dat ik de laatste tijd consequent ziekig ben....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef Zhenar het volgende:
Jouw arbeidsethos is echt fantastisch![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
HOI!
Tja, mijn case is niet persé kut, dan wel doodgelopen. En ik wacht op gegevens die (natúúrlijk) nog even op zich laat wachten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik de laatste tijd consequent ziekig ben....
en dagen als vandaag zijn gewoon té lang.... alléén maar op kantoor, achter die kut-pc
en dan thuiskomen en als eerst dat ding weer aan haha....
maar op zich heb ik wel veel gedaan [zit ook met zo'n kut-case... dus ik voel je pijn]............
oh de mijne is echt uberkut.... en de dag zal morgen ook wel weer in 't teken van deze ellende staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Tja, mijn case is niet persé kut, dan wel doodgelopen. En ik wacht op gegevens die (natúúrlijk) nog even op zich laat wachten...![]()
![]()
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh de mijne is echt uberkut.... en de dag zal morgen ook wel weer in 't teken van deze ellende staan
maar laten we het over ietsleuks
hebben
Over toffe dieren gesproken:quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!![]()
![]()
alsof ik weet wat entiteiten zijn....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!![]()
![]()
Beschrijving entiteitenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik weet wat entiteiten zijn....
Lees het topic dan, greppeldel!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik weet wat entiteiten zijn....
Terwijl ik alles behalve spiritueel ingesteld benquote:
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Lees het topic dan, greppeldel!![]()
![]()
r!11!!!11!!
Entiteit is een tof woordquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"
beetje met dure woorden strooien
Oe oe, zag jij m'n PIquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Entiteit is een tof woord. Spook is voor mensen die naar Bassie en Adriaan kijken ... grow up
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"
beetje met dure woorden strooien
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie was er ook alweer homo in Zeg eens A?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die er naar keek...![]()
Vast inquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, van hoeveel slowchats was jij ook alweerlid
???
Centrale topic voor het merk Sony. Alleen is het meer slowchat over de producten dan informatiefquote:
Ik heb je nog nooit gezien in het Lush-topicquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vast in
ShowChat
DVD SlowChat
Sony Centraal
En onregelmatig in
PauzeKnop
Lush SlowChat
DIG SlowChat
En voorheen vaste user in RIPGVH SlowChat
Hoe kom je in zo'n topic terecht, echt?!?!!?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Centrale topic voor het merk Sony. Alleen is het meer slowchat over de producten dan informatief
Jij doet zeker de maandag woensdag vrijdag en zondag? Want ik doe de dinsdag donderdag en zaterdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in het Lush-topic
Misschien omdat ik er ook onregelmatig post
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe kom je in zo'n topic terecht, echt?!?!!?!?![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe kom je in zo'n topic terecht, echt?!?!!?!?![]()
En voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zelf gemaaktIk ben daar weer Pappa TopicStarter. Geldt ook voor DVD SlowChat
Lush is goddelijk. Voor meer informatie moet je maar in het topic kijkenquote:
Onzin, heb al 2 topics actief meegedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!
Oh en Dizer is maar 3x langsgeweest in Lush. 6 posts hoogstens ofzo.
Ik vergeet The Blue Roomquote:
Oooooh, dan zou je zelfs kunnen zeggen dat ík een actieve poster ben daar, ik kom er veel vakerquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, heb al 2 topics actief meegedaan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vergeet The Blue Room![]()
Damn.. ik ben echt een slowchat hoer
Foto's. Mailbox. Profiel. Nu.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad.Damn wat heb ik een grote lul zeg.
![]()
Jaaaa, maar ik vind het zo'n kutforum vergeleken met Fok!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
MB je moet vaker op lushalicious komen.
Dude.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, heb al 2 topics actief meegedaan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.In dat geval ben ik in bijna elk slowchat-topic geweest!
Het is nog niet zeker dat ik ga!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef Dizer het volgende:
Bupa
Nog 1 dag... ben je zenuwachtig??
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat ik ga!! (Maar dat wist ik al langer
)
Waarheen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker dat ik ga!! (Maar dat wist ik al langer
)
Wat is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De meet.
Fun With Dick and Jane.
Ohquote:
Wanneer kun je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Die film, ja die wil ik ook wel zien
Niet morgenquote:
Ok, dan ga ik wel iemand die écht met mij wilquote:
Hey MB, zullen we morgen naar de bios? Ik wil best Fun With Dick & Jane nog een keer zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel iemand die écht met mij wil![]()
Tof is die, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar The Pussycat Dolls - Stickwitu
Ja, dat dusquote:
Tutholaquote:
'Tuthola'quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuthola![]()
:R
: R: R:Rr R: ::( :
![]()
![]()
![]()
![]()
Speel nou het spelletje mee om Bupa jaloers te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Tuthola'
Nee, ik ga wel met iemand die écht met mij wil
Je mag je wel eens scheren daaronderquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://203.26.51.178/cracker/107596346_1.jpg
En ja.. ik ben opeens een neger
Ik had een aantal topics geleden al bekend dat ik dat nummer best wel tof vind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij af en toe verassend tof
!
Je bedoelt zeker daarboven?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag je wel eens scheren daaronder![]()
![]()
Doe voor de zekerheid maar overalquote:
Oeeh.. zij isquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had een aantal topics geleden al bekend dat ik dat nummer best wel tof vind.En die lead-zangeres!
Geen van beide, knulquote:
Echt echt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ah, morgen ga ik dus naar Fun With Dick and Jane.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
# Fun with Dick and Jane (2005) .... Dick Harperquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ah, morgen ga ik dus naar Fun With Dick and Jane.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
# Man on the Moon (1999) (also as Tony Clifton) .... Andy Kaufman/Tony Clifton [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Is ie echt zo erg? Erger dan Cable Guy? Dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
# Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (2004) .... Count Olaf
Lekkere snol van me.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hij speelt Tony Clifton?!?? Maar hij héét toch eigenlijk zelf Tony Clifton?!?!?
![]()
'quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ie echt zo erg? Erger dan Cable Guy? Dat bestaat toch niet?
Die slaat echt nergens opquote:
Kost tegenwordig 6.99 bij de FRS en bij de Fame in Amsterdam voor 5 euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'[afbeelding]' betekent dat ik die nog niet gezien heb! Ik weet het! Foei! Shame on me! [afbeelding]
Ook niet, vriendquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie?Jim Carrey? Neen!
Ken je klassiekers.Tony Clifton was een alter ego van komiek Andy Kaufman.
quote:IMDB:
Jim Carrey
Date of birth (location): 17 January 1962 Newmarket, Ontario, Canada
Mini biography: The youngest of four children born to Percy (an accountant and aspiring... (show more)
Sometimes Credited As: James Carrey / Tony Clifton
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kost tegenwordig 6.99 bij de FRS en bij de Fame in Amsterdam voor 5 euro
Ja, maar dat is dus om de schijn op te houden dat Tony Clifton écht iemand anders was. (In plaats van een 'typetje' van Kaufman)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar dat zal wel in het kader van MotM zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens opZo grof, niet speels ofzo, nee gewoonweg hard
Later, als ik groot ben, koop ik alle Jim Carrey-films!quote:
Das mijn nieuwe imagoquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens opZo grof, niet speels ofzo, nee gewoonweg hard
Juist.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus om de schijn op te houden dat Tony Clifton écht iemand anders was. (In plaats van een 'typetje' van Kaufman)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Sugababes - I Bet You Look Good On The Dancefloor.
Helaas nog maar de preview van 30 seconden, maar ik vind het nu al een van de leukste covers ooit..
Jouw schuldquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:Dizer heeft alweer een nieuwe slowchat
![]()
quote:
Gefeli?quote:
En jij een een ... iemand-wakker-maken-midden-in-de-nacht-hoerquote:
quote:Aantal posts: 12356
Geef toe, je vond het best geil leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij een een ... iemand-wakker-maken-midden-in-de-nacht-hoer![]()
:R
![]()
RPR( R: : r
![]()
Gefeliquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon mijn 12345de topic gemist.![]()
Je hebt hem niet gemist, want je was er toch bij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon mijn 12345de topic gemist.![]()
Toen was ik stoned.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt hem niet gemist, want je was er toch bij?
Zelfde tijd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hee Dizzle en MB, hoe laat spreken we za eigenlijk af? Ik moet nl. ook nog langs een appartementje waar ik evt. in kan trekken. Maar dat is 's middags.
Spreken jullie maar wat af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde tijd?
Tenzij we eerst naar de Lush willen, want die gaat eerder dicht
Oh, en als we toch richting Leidseplein gaan, is het misschien handig dáár ook af te spreken en niet bij de Fame
Ik moet tot 17:00 werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde tijd?
Tenzij we eerst naar de Lush willen, want die gaat eerder dicht
Oh, en als we toch richting Leidseplein gaan, is het misschien handig dáár ook af te spreken en niet bij de Fame
OK, dan ben ik allaaaaang klaar met die kamer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00 werken
Dus ik ben op zijn vroegst om 18:00 in Amsterdam... denk ik
18.30 voor de zekerheid?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou 18.00 of 18.30 vind ik goed hoor![]()
Ik ga eten nu![]()
Cobertje, nieuwe portemonnaie, coctailshaker(kado), boekje over cocktails maken(kado), boek van A. Koolhaas(kado) en wat te drinken. En ik heb ook nog schoenen gepast, maar niet gekochtquote:
Moet die 'in' niet samen met 'waar' aaneen geschreven worden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hee Dizzle en MB, hoe laat spreken we za eigenlijk af? Ik moet nl. ook nog langs een appartementje waar ik evt. in kan trekken. Maar dat is 's middags.
De kaartjes moeten nog gereserveerd wordenquote:
Ja, dat beeld raak ik nooit meer kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
Ok, ik had een plaatje gezien en toen zei ik: "Mijn kleine dizer, wat doe jequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat beeld raak ik nooit meer kwijt.
Hmm, ik zoek zo wel ff verderquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik had een plaatje gezien en toen zei ik: "Mijn kleine dizer, wat doe je"
Dat is iets wat ik nog weet
En nou wil ik het weten ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek zo wel ff verder.
Bupaquote:ok ik boycot vanaf vandaag de nieuwe spelling
Want zeg nou zelf: paddenstoel is toch een ware kwelling?
En appèl wordt vanaf volgend jaar een doodgewone appel
En zeg niet dat het niets is, want ik maak me wel degelijk sappel!
Blijf toch met je parmantige poten van onze mooie taal
Dat scheelt weer een hoop gedonder en ander theatraal kabaal!
Elke tien jaar verandert er wel weer iets desastreus
Houd het nou gewoon een keer bij jullie eerste keus
En dan heb ik het niet over de spelling van '95 of van het heden
Maar gebruik toch de schrijfwijze van een paar eeuwen geleden
Want zeg ofte beken nou zelf, dat isch toch een veel moojer gezicht
En ick weet seker dat ick dan geen taalkundige schaade berokken ofte aanricht
ik ben vandaag braaf tot 17.05 gebleven.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens naar huis denk ik. Ben wel klaar hier. En volgens mij is Babs weer eens eerder weggegaan![]()
Ja dat zeg ikquote:
Oh, dat niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikAlleen is het wel eerder hier gepost? Daar ging het me om
Biertje, lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
Rondje voor de hele zaak, ik trakteer.
Damn, gewoon alweer een week geledenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #643: Wij zijn liev
Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #54
Eindelijk
ik weet nu waarom ze in de aanbieding waren:quote:
Veel bloed? Dat hoort niet bij kipquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet nu waarom ze in de aanbieding waren:
er komt allemaal bloed uit
Ik hoor HN51!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel bloed? Dat hoort niet bij kip
Niks bier, lees die TT eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Biertje, lekker![]()
![]()
Maar hoezo trakteer jij?![]()
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
ik hoor nu pas dat we brons hebben vandaag![]()
Waar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks bier, lees die TT eens.
En ik heb een kamer!
Hoe kun je dat nu doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vandaag braaf tot 17.05 gebleven.....
en thuis meteen m'n bed ingedoken
en nu bak ik kippetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |