quote:Aantal posts: 12356
Geef toe, je vond het best geil leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij een een ... iemand-wakker-maken-midden-in-de-nacht-hoer![]()
:R
![]()
RPR( R: : r
![]()
Gefeliquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon mijn 12345de topic gemist.![]()
Je hebt hem niet gemist, want je was er toch bij?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon mijn 12345de topic gemist.![]()
Toen was ik stoned.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt hem niet gemist, want je was er toch bij?
Zelfde tijd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hee Dizzle en MB, hoe laat spreken we za eigenlijk af? Ik moet nl. ook nog langs een appartementje waar ik evt. in kan trekken. Maar dat is 's middags.
Spreken jullie maar wat af.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde tijd?
Tenzij we eerst naar de Lush willen, want die gaat eerder dicht
Oh, en als we toch richting Leidseplein gaan, is het misschien handig dáár ook af te spreken en niet bij de Fame
Ik moet tot 17:00 werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde tijd?
Tenzij we eerst naar de Lush willen, want die gaat eerder dicht
Oh, en als we toch richting Leidseplein gaan, is het misschien handig dáár ook af te spreken en niet bij de Fame
OK, dan ben ik allaaaaang klaar met die kamer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00 werken
Dus ik ben op zijn vroegst om 18:00 in Amsterdam... denk ik
18.30 voor de zekerheid?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou 18.00 of 18.30 vind ik goed hoor![]()
Ik ga eten nu![]()
Cobertje, nieuwe portemonnaie, coctailshaker(kado), boekje over cocktails maken(kado), boek van A. Koolhaas(kado) en wat te drinken. En ik heb ook nog schoenen gepast, maar niet gekochtquote:
Moet die 'in' niet samen met 'waar' aaneen geschreven worden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Hee Dizzle en MB, hoe laat spreken we za eigenlijk af? Ik moet nl. ook nog langs een appartementje waar ik evt. in kan trekken. Maar dat is 's middags.
De kaartjes moeten nog gereserveerd wordenquote:
Ja, dat beeld raak ik nooit meer kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
Ok, ik had een plaatje gezien en toen zei ik: "Mijn kleine dizer, wat doe jequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat beeld raak ik nooit meer kwijt.
Hmm, ik zoek zo wel ff verderquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik had een plaatje gezien en toen zei ik: "Mijn kleine dizer, wat doe je"
Dat is iets wat ik nog weet
En nou wil ik het weten ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek zo wel ff verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |