Whaha, dit was al de tweede keer dat dit gebeurdequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf 2ling ofzo?
Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?quote:
Ik ga 'm nu ff opzoeken...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?
Dat is dus de tweede keer alquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat een TRU-gebeuren was dat net tussen Mark en Dizer.
Kan het nergens weer vindenquote:
Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kan het nergens weer vinden. Ook geen idee meer wanneer het was en waarover het toen ging
.
Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?![]()
Hmm je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit kan ook in ShowChat!
De TRU'ers snappen hier toch niks van.
Bar kik la ton zimiak vor dar, sa?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir nok os barb dreamy coz oompje....iemand?
Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Najprzyjemniejszy sposób kupowania i sprzedawania w Sieci!
sponsbob is idd stoer jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:
"SpongRoberto Square-Pantalone"![]()
![]()
Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedyquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sponsbob is idd stoer ja
u riep?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir nok os barb dreamy coz oompje....iemand?
i know heb hem gister met me vriendin gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedy
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen warenze vinden ons niet lief ze vinden ons raar
Moest je ook niet zo lachen omdat jochiequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i know heb hem gister met me vriendin gezien
Nou zeg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]Maybe. Maar volgens mij houden ze gewoon een virtuele kroegentocht
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je ook niet zo lachen omdat jochie
Met Ola inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij was erg leuk
vooral als die agenten naar dat huis opbellen en hij neemt op met Hola
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
De rest van de bups bedoel ikquote:
Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk.... hier wordt het weer interessant.
Trouwens... weet je dat het in de WFL slowchat ook altijd heeeel erg gezellig is. En best wel kinky![]()
Nee, ik jaag je niet weg joh. Blijf gezellig![]()
quote:
Wie denkt er nou niet aan mij als ze op de invoerknop drukken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jaaaa ik dacht eraan toen ik op de invoerknop drukte
euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.
En trouwens, de enige serieuze vraag die ik heb gesteld is niet eens beantwoord
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.
En welnee, niet weggaan. Welkom hoor.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?
Kinky hoorquote:
Ik kon het niet latenquote:
Check eens hierbovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!ey lieve mir
aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |